איזה פרי הכי בריא

אכילת פירות באופן קבוע ידועה כחיונית וככזאת אשר תורמת לבריאות.

יחד עם זאת, לא כל הפירות שווים בערכים התזונתיים ובמרכיבים הבריאותיים שלהם ולפיכך, כשמדברים על פירות בריאים, ניתן להצביע על כמה פירות מסוימים אשר עשויים לענות על ההגדרה הזו.

למעשה, אם נמקד את העניין לשאלה ספציפית יותר: מה נחשב לפרי הבריא ביותר"?, נגלה כי התשובה מורכבת קצת יותר ממה שהיה נראה לנו בהתחלה.

 

רשימת הפירות הבריאים ביותר

אם כך, אם נסכם את רשימת הפירות הנחשבים לבריאים ביותר אשר יעזרו לכם בדיאטה שתרצו לעשות, ניתן יהיה לכלול בהגדרה זו כמה פירות שאתם בוודאי מכירים וביניהם:

1. אשכולית – נחשבת לאחד מפירות ההדר הבריאים ביותר. מלבד העובדה שהיא מעניקה לגופנו ויטמינים ומינרלים, היא עשויה לעזור בירידה במשקל. מחקרים הראו כי אכילת אשכולית עשויה לעזור בהפחתת רמת הכולסטרול ובמניעת אבנים בכליות.
2. אננס – מבין מגוון הפירות הטרופיים, אננס נחשב כבריא ביותר, הודות לכמות החיונית של ויטמין סי וברומלין, אשר עשוי לסייע בהגנה מפני סרטן וגידולים שונים.
3. אבוקדו – מורכב בעיקר משמנים בריאים והוא דל פחמימות. בנוסף לכך הוא מכיל הרבה אשלגן, סיבים ומגנזיום.
4. אוכמניות – מכילות אף הן ערכים בריאותיים טובים ועשירות בסיבים תזונתיים. בנוסף, הן ידועות כבעלות השפעה גבוהה על מערכת החיסון.
5. תפוחים – מזינים מאוד ומכילים כמות גדולה של סיבים תזונתיים ושל ויטמינים חיוניים.
6. רימונים – נחשבים לאחד הפירות היותר בריאים שמומלץ לאכול, הודות לכך שהם מכילים חומרים מזינים ורכיבים צמחיים התורמים מאוד לבריאות.
7. מנגו – מכיל ויטמין סי וסיבים תזונתיים התורמים מאוד לבריאות.
8. חמוציות – מכילות כמה יתרונות בריאותיים חשובים מאוד כגון: מניעת דלקת בדרכי השתן והן עשירות בוויטמינים מצוינים המסייעים בשמירה על הבריאות.
9. זיתים – מכילים גם הם וויטמינים חיוניים, תורמים לבריאות הלב ועשויים לסייע במניעת מחלות שונות.
10. פטל שחור – מלא מינרלים וויטמינים וכמות לא מבוטלת של סיבים תזונתיים.
11. תפוזים – פרי הדר נוסף הידוע כחיוני מאוד. מבין הרכיבים הבריאותיים שקיימים בו, ניתן למצוא וויטמין סי ואשלגן.
12. בננות – עשירות מאוד במינרלים ובוויטמינים שונים וידועות ככאלה שמכילות רמת אשלגן גבוהה.

 

קח פרי ותהיה בריא

אכילת פירות, באופן כללי, ידועה כחיונית וככזאת שתורמת לבריאותנו.

יחד עם זאת, קיימים פירות מסוימים אשר מכילים סגולות בריאותיות ובנוסף גם ויטמינים וסיבים תזונתיים ברמה גבוהה במיוחד ובשל כך, הם מוגדרים כפירות הבריאים ביותר. לאור הפירוט הנ"ל, ניתן להסיק כי אכילה יומיומית של פירות הנחשבים לבריאים ביותר, הינה מומלצת מאוד, הודות לכך שהיא עשויה לתרום לגופכם וויטמינים חיוניים וטובים, לסייע במניעת מחלות ואף לעזור בתהליך של ירידה במשקל.

אם תרצו לרכוש פירות וירקות איכותיים וטריים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של משק דוידיאן שם תוכלו לבצע הזמנה אונליין ולקבל ירקות במשלוחים מהירים.

תוכן עניינים