יתרונות וחסרונות של דיאטה מהירה

אין ספק כי הדבר החשוב ביותר בחיים זה הבריאות שלנו. אנו חייבים להיות בריאים וזאת בכדי להרגיש טוב עם עצמנו ולחיות באיכות חיים גבוהה.

יש קשר ישיר בין בריאות ובין רמת חיים וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת.

על רקע זה יש לציין כי השמנה היא אחת הסכנות הגדולות ביותר במאה העשרים ואחת.

השמנה היא לא רק יפה אלא גם מסכנת את החיים שלנו ולכן אנו חייבים לטפל בה.

על רקע זה עולה השאלה איזה חסרונות ואיזה יתרונות יש במה שקרוי דיאטה מהירה?

אם כן דיאטה מהירה יכולה להיות יותר קלה לאכיפה מכיוון שהיא מהירה, אך מנגד היא יכולה להיות יותר קשה מכיוון שהיא דורשת שינוי דרסטי באורח החיים שלנו.

לא רק זאת אלא שדיאטה מהירה כוללת פעמים רבות איסורים רבים ולכן קשה יותר לעמוד בה.

 

מדוע כדאי לעשות דיאטה עם דיאטנית קלינית?

העניין בחיים הוא למצוא שילוב בדרך האמצע ולא משנה אם זה בזוגיות או בדיאטה. אך לפעמים נראה כי דיאטה מהירה היא יותר קשה מכל מה שאנו עושים. על רקע זה אתם חייבים להבין כי כדאי לכם לפנות אל דיאטנית קלינית אשר תסייע לכם למצוא את דרך האמצע. כפי שלא הייתם מעלים על דעתכם לטפל באוטו לבד כך לא יעלה על הדעת שתנסו לטפל בגוף שלכם ללא בעל מקצוע. לכן הדבר החכם ביותר שאפשר לעשות למי שרוצה לעשות דיאטה זה לפנות אל דיאטנית אשר תבנה לו תכנית אכילה וכך תקל מאוד על הדיאטה וזהו משהו שאתם צריכים לתת עליו את הדעת.

 

התאימו את הדיאטה לאופי שלכם

לכל אדם יש אופי שונה וזה אומר כי כל אחד צריך לעשות דיאטה מהירה בצורה שונה. יש כאלו אשר יכולים לאכול רק בשר כי זה מה שהם אוהבים, יש כאלה שיעשו דיאטה רק עם פחמימות או ירקות או פירות. כך או כך אנו צריכים למצוא מה מתאים לנו לפי זה לפעול. גם כאן יש לציין כי דיאטנית יכולה מאוד לסייע לכם ולהבטיח כי תבנו דיאטה המתאימה לאופי שלכם. אתם תראו שברגע שתבנו דיאטה ייחודית לכם יהיה לכם הרבה יותר קל לעמוד בה וסביר להניח שתרזו הרבה יותר מהר וזהו דבר בעל ערך אדיר לכל מי שחווה השמנה במהלך חייו.

 

שלבו בין ספורט לדיאטה

עוד נקודה שיש לתת עליה את הדעת כאשר אנו מבצעים דיאטה מהירה היא העובדה כי אנו חייבים לשלב בין ספורט ובין דיאטה. ספורט הוא חלק מרכזי באיכות החיים שלנו ויש לו השפעה גדולה על הבריאות שלנו. מי שמתאמן ירגיש יותר טוב, יאכל פחות וירזה יותר מהר ואלו הן עובדות שקשה להתווכח איתן.

 

אישה אחרי דיאטה

תוכן עניינים