אילו מסמכים חשוב להעביר לעורך דין לפני תביעת רשלנות רפואית?

אם אתם מגישים תביעת רשלנות רפואית בעקבות מקרה שקרה לכם או לבני משפחתכם, חשוב לאסוף ולספק לעורך הדין ששכרתם את שירותיו, את כל המסמכים הרלוונטיים הקשורים לטיפול הרפואי שלכם. מידע זה יוכל לעזור לעורך הדין שלכם לבנות תיק חזק ולהגדיל את הסיכויים שלכם להשיג תוצאה חיובית ומספקת בסוף תהליך התביעה.

כדי לעזור לכם בתהליך זה, החלטנו לרכז לכם כמה מהמסמכים החשובים ביותר שיש למסור לעורך הדין שלכם לפני הגשת תביעת רשלנות רפואית.

 

מסמכים רפואיים

המסמכים הרפואיים שלכם הם כנראה המסמכים החשובים ביותר שתצטרכו להעביר לעורך הדין שלכם לפני תביעת רשלנות. כשאנחנו מדברים על מסמכים רפואיים, הכוונה היא  לכל הרישומים שקשורים לטיפול הרפואי שקיבלתם, לרבות הערות מהרופא או המנתחים, דוחות אבחון שונים של המצב הבריאותי, תוכניות טיפול שנקבעו לכם, תוצאות מעבדה מבדיקות שונות, הפניות לרופאים מומחים וכל מידע רלוונטי אחר.

ודאו שאתם אוספים את כל אלה, כולל עדכונים שעלולים להיות קיימים במערכת. כל דבר שקשור למצב הרפואי שלכם יכול להיות רלוונטי, לכן רצוי לאסוף יותר מסמכים ממה שנדרש מאשר פחות מדי. אם אתם מחפשים עורך דין מומחה בתחום הרשלנות הרפואית שיעזור לכם בהליך זה ויידע איזה מסמכים רפואיים רלוונטיים, מוזמנים להיכנס אל האתר https://bechar.co.il.

מסמכים רפואיים

מרשמי תרופות ותיעוד שלהם

אם נרשמו לכם תרופות כחלק מהטיפול הרפואי שלכם, עורך הדין שלכם יזדקק לתיעוד של סוג התרופה, המינון שניתן וכל תופעת לוואי שחוויתם בעקבות כך. לפעמים המינון של התרופה שניתנה היה לא נכון, מה שיכול להוביל לנזק. לפעמים אפילו לא נרשמה התרופה הנכונה, דבר שיכול להעיד על כך שהתבצעה רשלנות מצד הגורם המטפל.

 

חשבוניות וקבלות רפואיות

עורך הדין שלכם יזדקק להעתקים של כל החשבוניות והקבלות שקיבלתם שקשורים לטיפול הרפואי שלכם. דבר זה יכול לכלול חשבונות בית חולים, חשבונות מרופאים פרטיים, קבלות של בתי מרקחת ועוד. מידע זה יעזור לקבוע את גובה הנזק שאתם עשויים להיות זכאים לפיצוי עבורו.

 

מסמכי ביטוח

אם יש לכם ביטוח בריאות, ספקו לעורך הדין שלכם עותקים של הפוליסה שלכם וכל מסמך אחר שקשור לביטוח. דבר זה יכול לעזור בתשלום פיצויים בהמשך.

מסמכים ביטוח

מסמכים מטעם העבודה

אם בעקבות הרשלנות הרפואית נאלצתם להיעדר מהעבודה, ספקו לעורך הדין שלכם תיעוד לכך. זה יכול לבוא בצורה של תלושי שכר מחודשים שקדמו לפגיעה ותלושים נוכחיים, מכתב חתום מהמעסיק שלכם וכדומה.

 

תיעוד התקשרות עם גורמים רפואיים

אם יצרתם קשר עם הרופא המטפל שלכם או המוסד הרפואי בעקבות רשלנות הרפואית שהתבצעה, חשוב להביא תיעוד של כך. זה יכול להיות התכתבות במייל, מכתבים שנשלחו ועוד- כל אלה יעזרו לעורך הדין להבין האם הגופים הללו נתנו מענה או התחמקו מאחריות.

עורך דין רפואי

תוכן עניינים