כאבי ברכיים? לא צריך לסבול – יש פתרונות אורטופדיים!

חלק ניכר מהאוכלוסייה סובל מכאבי ברכיים, מאחר ומדובר על אחד המפרקים שנתון לעומסים משמעותיים לכל אורך החיים. חלק מהאנשים סובלים מכאבי ברכיים כתוצאה ממבנה בעייתי, בעוד שאחרים סובלים משימוש יתר, חולשת שרירים, פציעת ספורט או טראומה.

בכל מקרה, חשוב לדעת כי ניתן היום להיעזר במוצרים אורטופדיים שונים, על מנת להקל על תחושת הכאב ולספק תמיכה מושלמת למפרק הברך. במאמר זה נספק לכם טיפים לפתרונות האורטופדיים היעילים ביותר, שישפרו את איכות החיים שלכם ויקלו על תחושת הכאב.

 

פתרונות אורטופדיים לכאבי ברכיים

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מוצרים אורטופדים שונים, שנועדו להקל על כל מי שסובל מכאבי ברכיים. חשוב לציין כי מוצרים אלו נועדו להקל על תחושת הכאב ולשפר את התפקוד היומי שלכם, אך חשוב לקבל אבחון מקצועי וטיפול מותאם אישית. בחלק מהמקרים טיפול פיזיותרפיה בהתאמה אישית יכול להעלים את הכאב, בעוד שבמקרים אחרים מדובר על כאבים כרוניים.

לכן חשוב להיעזר במוצרים האורטופדיים הייעודיים, אך לא לוותר על טיפול מתאים. כדאי לזכור כי הברכיים שלכם משמשים אתכם לכל אורך היום, בין אם מדובר על הליכה לסופר, עמידה בתור או כל מטרה אחרת, המצריכה מכם להפעיל את הרגליים. לכן חשוב לדאוג לבריאות הברכיים ולא לזלזל בכך.

פתרונות אורטופדיים לכאבי ברכיים

 

אילו פתרונות אורטופדיים יכולים לסייע לכם במקרה של כאבי ברכיים?

  1. מגן ברך – מגן הברך נחשב לאביזר האורטופדי הנפוץ ביותר, שנועד לספק תמיכה למפרק הברך. רבים משתמשים במגן הברכיים בזמן ריצה או הליכה, על מנת להפחית את העומס שמופעל על המפרק. כמו כן, מי שעבר ניתוח ברכיים, או לחילופין, סובל מדלקת בגידים או ברצועות באזור הברך, יכול להיעזר במגן הברך, במטרה להפחית את רמת הכאב ולהבטיח לעצמו תפקוד תקין.
  2. כרית שינה תומכת לברך – במידה וכאב הברכיים שלכם מתעצם בזמן שינה, כדאי שתכירו את הכרית הייעודית עבור הברך שלכם. הכרית תומכת במפרק הברך בזמן שינה ומונעת ממנו תזוזה מיותרת. הדבר יבטיח לכם שנת לילה רציפה ואיכותית יותר וימנע התעוררות מיותרת באמצע הלילה.
  3. מדבקות להקלה על כאבי ברכיים – היום תוכלו למצוא בשוק סוגים שונים של מדבקות, שנועדו להקל על כאבי הברכיים. המדבקות יכולות לקרר או לחמם את האזור ובכך לספק לכם תחושת הקלה נעימה מהכאב. מומלץ להשתמש במדבקות על מנת לשפר את איכות החיים שלכם ולהפחית את עוצמת הכאב.
  4. מכשיר עיסוי לברך – בחלק מהמקרים עיסוי מקצועי של אזור הברך יכול לסייע בהפחתת תחושת הכאב. העיסוי מגביר את זרימת הדם באזור הברך, דבר שמקל על הגוף לפנות את חומרי הדלקת שנוצרו במקום. כמו כן, העיסוי מרפה שרירים תפוסים ויכול לשפר את התחושה הכללית באזור.

 

לסיכום

היום ניתן להיעזר בפתרונות אורטופדיים שונים, כדי להפחית כאבי ברכיים ולשפר את איכות החיים שלכם.

מכשיר לעיסוי ברכיים

תוכן עניינים