מהו טיפול פלאזמה ובמה הוא מסייע

גוף האדם הוא המכונה החכמה ביותר שקיימת, ויכולת הגוף לרפא ולחדש את עצמו היא מדהימה ומרהיבה לא פחות. טיפול פלאזמה הוא טיפול שרואה את הפוטנציאל שקיים בגוף האדם ומגייס אותו לטובת שיפור מראה העור. חומר הגלם של הטיפול הוא דגימת דם של המטופל, ומטרת הטיפול היא להזכיר לעור איך להתחדש באופן יעיל.

 

מה זה בכלל פלאזמה?

פלאזמה היא החלק הגדול של הדם שזורם בגופנו. הפלזמה עשירה בטסיות דם, שפועלות לשיקום רקמות ומעודדות יצירה של חומרים טבעיים שכמותם בעור מתמעטת עם הגיל, התפקיד הטבעי של פלזמה עשירה בטסיות הוא העברה של חמצן אל התאים בכל האיברים בגוף. הזרקה של פלאזמה אל עור הפנים מגרה ייצור מוגבר של קלוגן ושל אלסטין, שהם חלבונים שמאפשרים גמישות של רקמות העור ומונעים היווצרות של קמטים.

השימוש בהזרקת פלאזמה עשירה בטסיות היא גם פרקטיקה יעילה ומוכרת בעולם הרפואי: בין השאר משתמשים בה לטיפול בדלקות, להקטנה והבהרה של צלקות, לעידוד צמיחת שיער, להפחתת כאב במקרים של פגיעה בגיד או בשריר וכן לסייע בשיפור מצבם הכללי של הסובלים מדלקת פרקים. המחקר הרפואי אודות החומר, אפשר יצירה של טכניקת טיפול פנים יעילה, בטוחה לשימוש ובעלת זמן החלמה מהיר במיוחד.

מה זה בכלל פלאזמה

מה תהליך הטיפול בפלאזמה?

הטיפול בפלאזמה מתחיל מייצור של חומר הגלם – הפלאזמה. כדי להגדיל את הסיכוי לטיפול מוצלח ויעיל, הפלאזמה בה משתמשים מיוצרת מדגימת דם שנלקחת מהמטופל עצמו ומועבר לתהליך של סירכוז בצנטריפוגה שמייצר PRP שהוא פלזמה עשירה בטסיות. הפלזמה, מוזרקת אל תוך עור הפנים במיקומים רבים, כדי למקסם את היכולות של החומר. החומרים המזינים של הפלזמה מעודדים התחדשות של העור, יצירה מואצת של חומרים אלסטיים טבעיים כמו קלוגן ושיפור כללי של גמישות העור ושל מראה העור. במקרים מסוימים, ניתן להוסיף לפלאזמה גם חומרים מזינים נוספים או חומרים למילוי.

 

יתרונות טיפול פלאזמה על טיפולים דומים

טיפולים קוסמטיים רבים, מבקשים לייצר תהליכים שדומים לתהליכים טבעיים של הגוף, אבל בעוצמה ובמהירות  – כמו למשל תהליכי פילינג כימיים. בניגוד לאלה, טיפול פלאזמה משתמש בחומרים שנלקחו מתוך הגוף המטופל, כך שאין סיכוי לתופעות אלרגיות. באשר למחיר זריקת prp עלות הטיפול סבירה לחלוטין, בהתחשב בכך שמדובר בטיפול פנים יעיל, מהיר, בטוח וכמעט נטול תופעות לוואי.

בנוסף, מטרת הטיפול בפלאזמה היא עידוד של תאי העור בפנים להגביר ייצור של רכיבים חשובים בעור, שמתמעטים בכמותם, ככל שעולה הגיל. התוצאה, בסופו של הטיפול, מבוססת על עידוד ריפוי טבעי ועצמי של הגוף, ללא שימוש בחומרים חריפים או מסוכנים.

 

לסיכום

טיפול פלאזמה הוא טיפול יעיל וטבעי להצערת מראה העור, שיפור גמישות העור והפחתת תהליכי היווצרות קמטים. רכיבים טבעיים שמעוררים התחדשות עצמית של העור הוא גם תהליך בטוח, מפוקח ושופע בביקורות חיוביות.

טיפול פלאזמה

תוכן עניינים