למי מתאים קנאביס רפואי

עשרות אלפי אנשים בישראל צורכים קנאביס רפואי על בסיס יומי, מתוך מטרה ברורה – להקל על מכאובים בגוף ובנפש. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב ולרכז את המקרים שבהם מתאים להשתמש בקנאביס מסוג זה. הישארו כאן ותגלו תוך כמה רגעים אם אתם נכללים ברשימה.

 

מהו קנאביס רפואי?

מי מכם ששמעו לאחרונה על קנאביס, עשויים לחשוב שמדובר באופנה חולפת שנוגעת לתחום הבריאות. אנחנו כאן כדי לציין שאין זה נכון. שכן, בירור שערכנו בנושא העלה שמדובר בצמח שנעשה בו שימוש מזה שנים רבות. לצורך הדוגמא, היו מי שצרכו אותו במאה ה – 18, כדי לטפל במחלות מין ודלקות פרקים שהיו נחשבות לבעלות תסמינים קשים במיוחד.

נדגיש שהקנאביס הרפואי אינו מוגדר כתרופה ואין בו חומר כימי. זהו צמח שמביא להקלה במחלות ותסמינים שונים, לדוגמא:

  • פוסט טראומה
  • קשיי שינה
  • דלקות ועוד

בשורות הבאות נרכז את 3 המצבים הנפוצים ביותר שבהם נעשה שימוש בצמח הקנאביס, כדי שתוכלו לדעת למי הוא מתאים.

מהו קנאביס רפואי

מצב מספר 1 – טיפול תומך במצבים סופניים

לצערנו, יש מחלות קשות שגורמות לאנשים לסבול מהם עד מוות. שכן, אין אפשרות לעצור את התפשטותן, אלא רק להקל על הכאב שהן גורמות. שימוש בקנאביס רפואי נחשב לנפוץ במיוחד במקרים מסוג זה. סביר להניח ששמעתם לא פעם על מי שחלו במחלה אונקולוגית ועשו שימוש בקנאביס רפואי. שכן, זהו המצב הנפוץ ביותר שגורם לחולים לפנות לגשת לבית המרחקת של GreenPharma, כדי לקבל את המינון המתאים להם.

 

מצב מספר 2 – טיפול תומך במחלות עם כאבי נוירופטי (עצבי)

השימוש בקנאביס רפואי מתאים במיוחד עבור מי שחולים במחלות נוירופטיות. הכוונה למחלות שנוגעות למערכת העצבים ההיקפית. סביר להניח ששמעתם לא פעם על אחת או יותר מהמחלות הללו, לדוגמא:

  • זהבת
  • עגבת
  • איידס ועוד

מצב מספר 2 – טיפול תומך במחלות עם כאבי נוירופטי (עצבי)

מצב מספר 3 – טיפול שמטרתו להפחית התקפים

יש מחלות שגורמות לחולים בהם לסבול מהתקפים שונים. המחלה הנפוצה ביותר היא טורט שגורמת לאנשים להגיד מילים, הברות או לבצע תנועות לא רצוניות. השימוש בקנאביס רפואי יכול להפחית באופן משמעותי את ההתקפים הללו ולהביא להקלה.

מחלה נוספת שוודאי שמעתם עליה בעבר היא אפילפסיה. לצערנו, יש לא מעט אנשים שחולים בה וסובלים מהתקפים שעשויים לסכן את חייהם. שימוש תדיר בקנאביס רפואי יכול להפחית את מספר ההתקפים ולשמור על איכות חיים בקרב הסובלים ממחלה זו.

 

מילים אחרונות לסיום

קנאביס רפואי מתאים למי שסובלים מכאבים והתקפים מסוגים שונים. שכן, יש לצמח זה תכונות מיוחדות שמקלות באופן ניכר על מכאובים גופניים ונפשיים כאחד. בשלב זה אתם מכירים במידע החשוב, כך שנותר לכם רק לבדוק את הזכאות לקבלת מרשם לקנאביס רפואי שישנה את חייכם לטובה ויחזיר לכם את השגרה המבורכת.

תוכן עניינים