הכירו את הטיפולים השונים להתקרחות

בעיית ההתקרחות פוקדת גברים רבים, במיוחד בישראל. בשנים האחרונות פותחו מגוון שיטות להתמודד עם הבעיה, כאשר חלקן נחשבות לשיטות יעילות ביותר. אם גם לכם השיער מתחיל להיעלם מהראש, חשוב להבין שככל שתטפלו בבעיה הזו מוקדם יותר כך הסיכוי להצלחה גבוה יותר. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר טיפולים שיוכלו לעזור לכם להחזיר את השיער לראש. 

 

התקרחות

התקרחות פוקדת לא מעט גברים ונשים. הסיבה העיקרית להתקרחות נובעת מכך שהשיער נושר, אולם לא צומח במקומו שיער חדש. במשך כל החיים שלנו השיער נושר מהראש וצומח מחדש, אולם ברגע ששורשי השערות על גבי הקרקפת מתים, השיער לא צומח מחדש. טיפול בהתקרחות נועד להתגברות על הבעיה הזו בעזרת מספר אמצעים.

טיפולים להתקרחות

Prp

טיפול prp לשיער הוא הזרקה של פלסמה עשירה בטסיות אל הקרקפת. הפלסמה היא חומר שנמצא באופן טבעי בדם שלנו, ובעת ההזרקה אנחנו פשוט מעלים את המינון שלו כדי לגרום לצמיחת שיער מוגברת. הטיפול הזה רלוונטי גם כדי למנוע נשירה או סתם כדי לשמור על השיער שלכם עוד לפני שההתקרחות הובילה אתכם למצב בעייתי.

 

השתלת שיער

הטיפול הידוע יותר להתקרחות הוא השלת שיער. כאמור, הסיבה להתקרחות נובעת מכך שזקיקי השיער כבר לא פוריים ובהשתלת שיער אנחנו מטפלים בדיוק בבעיה הזו. במהלך ההשתלה נלקחים זקיקים שיער ממקומות אחרים בגוף ומושתלים על גבי הקרקפת. הזקיקים הללו מאפשר לשיער שלנו ולחזור ולצמוח. כמובן שחולפים כמה חודשים מההשתלה ועד לצמיחה המחודשת של השיער.

 

מה עדיף

לכל טיפול יש את היתרונות והחסרונות שלו. את ההזרקה של הפלסמה אפשר להתחיל גם כאשר יש לכם שיער על הראש כיון שהיא מחזקת אותו ומונעת נשירה מוגברת. השתלת שיער היא משהו שכדאי לבצע רק במקרה שבו ההתקרחות הגיע לסף מסוים. בדרך כלל ההשתלה תהיה יקרה יותר, אולם בחלק מהמקרים אם אתם רוצים להנות שוב משיער מלא אין מנוס אלא מביצוע השתלה.

טיפולים להתקרחות

ביצוע במקום מקצועי

לא משנה על איזה מהטיפולים בחרתם ללכת, או אפילו אם בחרתם ללכת על שניהם, אל תוותרו על בדיקה מעמיקה של המקום בו אתם הולכים לבצע אותם. הטיפולים הללו הם לא טיפולים זולים, ואם אם רוצים שהשיער שלכם יחזור להיות מלא ושופע כמו פעם, בדקו היטב היכן אתם הולכים לבצע אותם. מומלץ ללכת למכון שעובד לפי התקנים המחמירים ביותר, ורק אחרי שקיבלתם המלצות עליו.

 

לסיכום

הטיפולים המרכזיים שיכולים לעזור לכם למנוע התקרחות הם prp והשתלות שיער. חשוב להבחין בין שני הטיפולים הללו, בעוד שהאחד נועד לשקם לחלוטין את הראש שלכם, השני יעיל גם בתור חיזוק לשיער קיים או מניעת נשירה מוגברת של שיער. לא משנה באיזה מהטיפולים תבחרו, חשוב לבצע אתם במרפאה מקצועית. הטיפולים הללו עולים לא מעט כסף, ולא כדאי שהוא ירד לטמיון.

טיפולים להתקרחות

תוכן עניינים