סוגי השתלות שיער בטורקיה לשנת 2021

התקרחות הינה בעיה נפוצה בישראל בשנת 2021, והגורמים אליה רבים.

בין היתר, מי שסובל מהתקרחות עלול לחוש בושה עקב מצבו, חוסר נעימות וחוסר בטחון עצמי.

אין סיבה שתרגישו כך, משום שיש פתרון זמין לבעיה זו: השתלות שיער שניתן לעבור בטורקיה, בצורה איכותית, מקצועית ויעילה.

במאמר זה יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי סוגי השתלות שיער בטורקיה לשנת 2021.

 

3 סיבות עיקריות לעשות השתלות שיער בטורקיה

אם גם אתם סובלים משיער דליל והדבר גורם לירידה בביטחון העצמי שלכם, דעו כי הפתרון נמצא ממש בהישג יד. ניתן לעבור השתלת שיער בצורה מקצועית, יעילה ומדויקת, כך השיער המושתל ייראה כחלק טבעי משיער ראשכם ולעולם אף אחד לא יוכל לנחש שעברתם ניתוח כלשהו. יש מספר מקומות לעבור בהם השתלת שיער: טורקיה היא אחת מהם. למה לעבור השתלת שיער דווקא בטורקיה? לטורקיה יש- 3 יתרונות לעומת ישראל בתחום השתלות השיער:

מקצועיות הרופאים:

בטורקיה יש את הרופאים המומחים ביותר בעולם להשתלות שיער, משום שסוג טיפול זה נפוץ מאוד מטורקיה ואנשים מכל העולם מגיעים לעבור אותו בטורקיה. בישראל לעומת זאת, פחות מתבצע הטיפול הזה, כך שמומחיות הרופאים פחותה.

 

מחיר:

טיפול השתלת שיער בטורקיה הינו הזול ביותר ביחס למדינות אחרות, וגם ביחס לישראל.

 

מבחר קליניקות להשתלות שיער:

בטורקיה קיים היצע גדול מאוד של קליניקות להשתלת שיער, ביחס למקומות אחרים בעולם.

מכל סיבות אלו ועוד, טורקיה היא האופציה הטובה ביותר בעבורכם לעבור השתלות שיער.

 

סוגי השתלות שיער בטורקיה: שיטת FUE

לאחר שהבנו מדוע טורקיה היא המקום בעבורכם לעשות ניתוח השתלות שיער, נפרט על- 2 סוגי השתלות בטורקיה לשנת 2021. הסוג הראשון נקרא השתלת שיער FUE. שיטה זו היא טכניקה מתקדמת להשתלות שיער, אשר במהלכה מוציאים זקיקי שיער ספציפיים מהאזור האחורי של הראש ומשתילים אותם באזור המקריח.

 

סוג שני של השתלות שיער בטורקיה: שיטת DHI

שיטת DHI היא מעין פיתוח חדשני של שיטת FUE שנגענו בה קודם לכם. בשיטה זו, אשר דומה מאוד לשיטה הראשונה, יוצרים "ערוצים" של השתלה בקרקפת ושותלים בהם את זקיקי השיערה. ההבדל העיקרי בין שתי השיטות, אם כן, נעוץ באופן השתלת השיערה, אך בגדול הן דומות מאוד. היכנסו לאתר https://tophair.co.il כדי לקרוא עוד על אודות שיטות השתלת שיער בטורקיה.

 

לסיכום

המקום המומלץ ביותר לעבור בו השתלות שיער הוא טורקיה, מתוך- 3 סיבות עיקריות: מחיר, מקצועיות, וריבוי קליניקות. ישנן שתי שיטות לעבור השתלות שיער, אשר דומות במהות שלהן ושונות באופן ההשתלה: שיטת FUE, לעומת שיטת DHI. בכל הנוגע להשתלת שיער, אין סיבה שתתפשרו: פנו לגורמים מקצועיים אשר ידאגו לכך ששערכם יהיה שופע ושביטחונכם במראה שלכם יעלה.

 

עורך דין

תוכן עניינים