מדריך נעלי צעד ראשון – לא תאמינו איזו השפעה קיימת על התפתחות הילד

כל הורה יעשה הכול בכדי שהילד שלו יתפתח כמו שצריך.

אז נכון יש הרבה דברים בהתפתחות הילד שלא נמצאים בשליטה שלנו והם תוצאה של גנים או של הסביבה בה הילד מצוי.

ובכל זאת באותה נשימה אנו חייבים לציין כי יש הרבה דברים שאנו יכולים לעשות בכדי שהילד יתפתח כמו שצריך.

כך לדוגמא אם תשימו על הרצפה צעצוע כל פעם באותו מקום התינוק ייטה לפתח שרירים יותר חזקים בצד של הצוואר שבו הצעצוע נמצא.

באותה נשימה אנו חייבים לציין שאם אתם רוצים לעודד את ההליכה של הילד כדאי לכם לשים נעלי צעד ראשון לילד וכך לתמוך בהליכה שלו בצורה הטובה ביותר שיש וזה שווה המון.

 

סבא וסבתא חדשים? קנו לנכד נעל צעד ראשון

הדבר היחיד שמרגש יותר מאשר להפוך לסבא וסבתא זה להפוך להורים. לכן אפשר להבין מדוע כל כך הרבה סבא וסבתא מתרגשים עד עמקי נשמתם כאשר הם הופכים לסבים וסבתות. אם אתם סבא וסבתא ואתם מתלבטים מה לקנות לנכדים שלכם כדאי לכם לחשוב על האופציה של נעלי צעד ראשון. עליכם להבין כי ההורים, קרי הילדים שלכם, ישמחו תמיד לקבל מתנה כזאת מכיוון שהיא כה שימושית. כל ילד יכול לעשות שימוש בנעלי צעד ראשון ולכן כדאי כל כך לקנות זאת כמתנה. עליכם לדעת כי המתנה הזאת לא יקרה אך כן יוקרתית ולכן זו סיבה נוספת מדוע זו מתנה כל כך טובה לילד או לילדה.

 

כמה זמן לתת לילד ללכת עם נעל צעד ראשון?

אם אתם הורים לילדים אתם בוודאי יודעים כי בהורות יש מעט מאוד חוקים. כך לדוגמא יכול להיות שהילד שלכם ייגמל מחיתול בגיל שנתיים או בגיל שלוש ושני הדברים הם בסדר גמור. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אין חוק שאומר כמה לתת לילד ללכת עם נעל צעד ראשון. יש ילדים אשר יכולים ללכת עם הנעל חודשיים ויש ילדים שיכולים ללכת עם הנעל שנה. כל ילד הוא שונה בסיפור הזה ויש להתאים את הנעל לצרכים שלו. על ההורה מוטלת החובה להבין מה הכי מתאים לילד שלו ולפי זאת להחליט עם איזה נעליים ולמשך כמה זמן הילד ילך ולא צריכים מדריך נעלי צעד ראשון בכדי להבין זאת.

 

מה קורה אם הילד שלי לא מוכן לשים את הנעל על הרגל?

השאלה שמטרידה הורים רבים היא מה קורה אם אני קונה נעל צעד ראשון והילד שלנו לא מוכן ללבוש אותה? אם כן קודם כל אתם צריכים להבין מה הבעיה עם הרגל של הילד והאם זה יש משהו שמפריע לו במיוחד בנעל. עוד דבר שאתם יכולים לעשות זה לחכות קצת ואז לנסות ולשים עוד פעם את הנעל ואז אולי הילד יהיה מוכן לשים את הנעל.

 

ילד קטן

תוכן עניינים