קידום מרפאות שיניים באינסטגרם

מרפאות שיניים נוטות להצטיין בפרסום הכושל שלהם.

רופא שיניים יכול להיות איש מקצוע מעולה, אך הוא לא איש שיווק ואין לו כלים נכונים לפרסום.

השקעה בשיווק היא השקעה משתלמת – שווה להוציא כסף בשביל להכניס יותר כסף.

שיווק טוב ייצור לקוחות רבים ואלה יצרו עסק משגשג.

איך עושים את זה ? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

 

פרסום ברשתות החברתיות

אין אדם בכדור הארץ שלא משתמש באינטרנט בשביל לקבל ידע בכל תחום – קניות, שירותי בריאות, ידע כללי ועוד. ישנם סוגי פרסום שונים באינטרנט, אחת הדרכים לפרסם היא ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם ועוד. היתרון המשמעותי של פרסום ברשת חברתית הוא הוויראליות של הפרסום – פרסום ברשת חברתית מועבר מחבר לחבר ומגיע ללקוחות פוטנציאלים רבים. אם אתם רוצים לחשוף את מרפאת השיניים שלכם לכמה שיותר אנשים – רשת חברתית זו הדרך הבטוחה ביותר.

 

לאינסטגרם חוקים משלו

רשת חברתית זו נועדה לשם הנאה והזדהות חברתית – אנשים מעלים תמונות של עצמם ומסתכלים בתמונות של אחרים. התמונות המועלות מביאות משהו אישי עם אמירה שיכולה לגעת בכל אחד, למשל –  אנשים מפורסמים יביאו את שגרת החיים הפשוטה שלהם כדי לגעת במעריצים. אופי הפרסום באינסטגרם צריך להתאים לאופי של הרשת הזו . חשוב לציין שגולשי האינסטגרם לא רוצים לקרוא מודעות פרסומיות ולא מעוניינים שידחפו להם מוצרים שונים – עליכם לעשות זאת באלגנטיות.

 

תמונה שווה אלף מילים

אנחנו רגילים לחשוב שפרסום חייב להיות מלל שיסביר על שירותי החברה אותה מפרסמים. אך באינסטגרם זה עובד אחרת. פרסום באינסטגרם יסתכם בתמונה – נשמע עלוב לכאורה, אבל אם תשכילו לשים תמונה שממחישה את השירות של העסק ומגרה את הגולש להגיע לעסק זה – אז הצלחתם ! זה מלאכה לא פשוטה, אך איש שיווק מקצועי יוכל להתאים לכם את התמונה הטובה ביותר.

 

לגעת בלב של הגולשים

הגולש מחפש ריגוש, הזדהות ותגליות חדשות. שיווק נכון יצור אצל הגולש את הרגשות להם הוא משווע. במילים פשוטות – בשביל להצליח בפרסום באינסטגרם תצטרכו לגעת בנימים הדקים של מסתורי נפש האדם. למשל – כשמדובר ברפואת שיניים תוכלו להציע לגולש את השיניים המושלמות עליהם חלם שיהפכו אותו לפופולרי ואהוב – הרי כל אדם רוצה להיות אהוב. דוגמה זו ממחישה את החשיבות של מודעה חכמה שנוגעת ברצונות החבויים שלנו.

 

תהיו מקוריים

האינסטגרם מוצף בהודעות שונות לכן עליכם ליצור מודעה ייחודית. תנסו להביא משהו שונה מהודעות סטנדרטיות, אבל תשמרו על המודעה מושכת ונעימה.

 

לסיום

כדי להפוך מרפאת שיניים לעסק משגשג עם לקוחות רבים, עליכם לפרסם ברשתות החברתיות. פרסום נכון באינסטגרם חייב לכלול – תמונה מושכת, נגיעה ברגשות הגולש ומקוריות. המרכיבים האלה יהפכו את הפרסום שלכם להצלחה מסחררת. רוצים לדעת יותר ? היכנסו לאתר ביטופ עוקבים לאינסטגרם.

 

אפליקציות

תוכן עניינים