מתי מומלץ לגשת למומחה לשיקום הפה ומה הפעולות הנוספות

השיניים שלנו עובדות ללא הפסק, הן מלוות אותנו בכל פעולה של לעיסה, וגורמות לנו לפרק את המזון שלנו בצורה היעילה ביותר.

הן איתנו ברגעים הטעימים, וגם בכואבים אם לא מטפלים בהן כמו שצריך.

מומחה לשיקום הפה יוכל לעזור לכם לתקן את השיניים שתרצו ולהפוך את החיוך שלכם למושלם בחזרה, יחד עם עוד מספר פעולות שעליהן אפרט במאמר זה.

 

אם המצב תפל – כדאי לגשת למומחה לשיקום הפה

מומחה לשיקום הפה הוא רופא שיניים, אך גם מעבר. הוא אמנם עבר את המסלול הייחודי ברפואת השיניים, אך בנוסף לזה מומחה לומד עוד ארבע עד חמש שנות התמחות. לכן במהלך שנותיו אלו, למד הרבה מעבר וכעת הוא יכול לטפל בבעיות חמורות יותר. אם יש לכם בעיות שיניים חמורות, או שאתם צריכים כתרים, השתלות, יישור שיניים וכו׳, ההמלצה היא להגיע למומחה שיוכל לתת לכם מענה מקצועי יותר.

 

בעיות שיניים חמורות הן הכתובת למומחה

ישנם רבים ברחבי העולם שמכורח הנסיבות, צריכים לבצע טיפולי שיניים קשים. מומחה לשיקום הפה עוזר בדיוק במצבים קשים שכאלו. אם אבדו השיניים בגלל תאונה, או חוסר אסתטיות מתמשכת, הגיינה וכו׳. כמו כן הוא יודע לבצע תיקון לשיניים שבורות ולהשלימן בצורה מקצועית, עם ידע רחב וניסיון עשיר. ישנם כתרים שהוא שם כתחלופה לשן השבורה, ובכך מתאים אישית את צורתה של השן לצורת הכתר ואין מרגישים בהבדל, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת.

 

שחיקת שיניים כואבת כפליים

רבים מאתנו לא מרגישים בשחיקה הזו, אך ברגע באמת כשזה כבר מאוחר מדי, אנו נסבול בצורה קשה זאת. שחיקת השיניים מתרחשת לרוב כשהאדם אינו מבחין ואינו נותן תשומת לב מיוחדת לפעולה זו. היא נגרמת לרוב במהלך השינה, שם אין אנו שולטים בה והיא גורמת ללחץ אדיר בשיניים, שכן אם בעיה זו אינה מטופלת בזמן, היא יכולה לגרום לכאבי שיניים וחניכיים בצורה קשה.  מומחה לשיקום הפה, יוכל לעזור לכם לפתור את הבעיה.

 

ריבוי פעולות ישפר את התוצאות

אם ברצונכם להגיע למומחה לשיקום הפה, חשוב שתרבו בפעולות שיכולות לסייע לכם ולשיניים. נהגו לצחצח אותן כשורה ביום ובליל, גשו לרופא שיניים בקופת החולים שלכם ובקשו ממנו המלצות לצחצוח נכון ולשמירה על הגיינת השיניים. כמו כן חשוב להקפיד להגיע לשיננית שתנקה את השיניים ותשמור על תקינותן. הפעולה הכי נכונה עבור השיניים שלכם היא להתייעץ עם המומחה ולשאול אותו את כל השאלות שעולות בדעתכם.

 

שיקום הפה – למען עתיד יפה

נכון, השיניים שלנו נשחקות לאטן ולפעמים אנו לא שמים לב לכך בכלל. אך כשזה כבר קרה, כל שעלינו לעשות הוא ללמוד מהתקלה ולשפר אותה כמה שניתן. שיקום הפה על ידי המומחה, יעזור לכם רבות עם הבטחון העצמי ועם החיוך היפה שתרצו לחייך בזכות שיקום השיניים שהוא יעשה.

פה מפלסטיק

 

תוכן עניינים