מרפאת שיניים בירושלים

מה אנחנו מצפים ממרפאת שיניים בירושלים? ובכן, קודם כל נרצה שהמקום יהיה נעים, שהצוות יהיה יעיל ואדיב ושהמטפלים יהיו מקצועיים. אבל איך יודעים לבחור מרפאה כזו? כדי לבחור את המרפאה שתהיה הטובה ביותר עבורכם כדאי להתעכב על כמה נושאים חשובים, אספנו אותם עבורכם:

 

על המרפאה

ישנם שני שלבים של בדיקה האם מרפאת שיניים בירושלים מתאימה לנו. לא שניהם הכרחיים, כמובן וניתן בהחלט להסתפק באחד מהם. השלב הראשון הוא מחקר על המרפאה באינטרנט.

בדקו ביקורת על המרפאה בעמוד הגוגל שלה ובעמוד הפייסבוק, חפשו במנועי חיפוש את שם המרפאה ועברו על התוצאות כדי לוודא שאין בניהן שום דבר חשוד או בעייתי ואפשר גם לשאול אקטיבית בקבוצות או בפורמים ייעודיים על המרפאה ולקבל מידע ממטופלים או מטופלים לשעבר והכי טוב זה ללמוד מניסיונם של אחרים.

השלב השני מתאים יותר למי שסובל מחרדה דנטלית או מקשיים בוויסות חושי. עבור אלה, ביקור פיזי במרפאה, ללא קביעת תור, יוכל להפיג חלל מהחששות. במרפאה תוכלו לשוחח עם הצוות שפנוי, לבחון את חדר ההמתנה, להציץ אל חדרי הטיפולים בנימוס ולהרגיש את הטמפרטורה, את הריח ואת הסאונד במרפאה.

 

על הרופאה

הדבר הראשון שחשוב לבדוק בקשר לרופאה או לרופא השיניים הוא שהם רשומים כרופאי שיניים וחברים בהסתדרות לרופאי שיניים. לאחר בדיקה של שני אלה, כדאי לערוך מחקר אינטרנטי קצר גם על שם הרופאים עצמם כדי למצוא מידע, ביקורות והמלצות עליהם, לאורך הקריירה.

אם אתם סובלים מבעיה ספציפית עבורה אתם מבקרים במרפאת השיניים, כדאי לברר שישנו רופא שיניים שמתמחה בבעיה שלכם במסגרת המרפאה. רופאי שיניים מתחלקים בדרך כלל לסוגים של התמחויות: ניתוחי פה ולסת, טיפולי שיניים לילדים, טיפולי שורש, רפואת הפה, שיקום הפה ומחלות חניכיים הם המרכזיים שבהם. אל תוותרו על האופציה להיבדק על ידי מומחה, בעיקר אם המצב מורכב או חמור במיוחד.

 

על צוות המרפאה

הרופאה אינה היחידה שנמצאת במרפאה. ברוב המרפאות תעבוד בחדר הטיפולים גם אסיסטנטית לרופא, בכניסה למרפאה סביר שנפגוש מזכיר או מזכירה בדלפק ובחלק מהמרפאות תמצאו גם טכנאים ועובדי מעבדה.

אפשר וכדאי לשאול על הניסיון ועל המומחיות של כל עובדי המרפאה ורצוי כמובן גם לנסות להחליף כמה מילים עם בעלי התפקידים במרפאה כדי לבדוק האם הם אדיבים, קשובים וסבלניים, כפי שאתם מצפים או מעוניינים. בנוסף כדאי לברר או לבדוק מה היא הזמינות של המרפאה, האם יש נוהל כלשהו למצבי חירום בשעות לא שגרתיות.

 

עליכם

בעצם ההתאמה כולה מבוססת על הצרכים, הרצונות והנוחות שלכם מול המרפאה. כדאי לבדוק שהמרפאה אינה ממוקמת רחוק מדי מהמקום בו אתם מתגוררים ושבמידת הצורך קל להגיע אליה גם ללא שימוש ברכב פרטי. כדאי לבדוק גם ששעות העבודה של המרפאה מתאימות לשעות בהן אתם זמינים להגיע. כדאי לשאול האם אתם עתידים להיות מטופלים של רופאה ספציפית או שתופנו לרופאה פנויה, על פי הצורך.

מרפאת שיניים בירושלים

תוכן עניינים