2 טיפולי שיניים שחייבים לעשות פעם בשנה

אתם עושים טובה שאתם מגיעים לטיפול אצל שיננית אחת לתקופה? אם כן, תדעו שאתם לא לבד.

משיחות שערכנו עם שינניות ורופאי שיניים, התברר לנו שיש לא מעט ישראלים שמגיעים לביקורת אחת לכמה שנים טובות (ואז הם מגלים שהם זקוקים לטיפולי שיניים מורכבים ביותר).

כדי לחסוך לכם את המצב המביש, שסביר להניח שקרה לכם כבר לא פעם, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא על 2 טיפולי השיניים שאתם חייבים לעשות פעם בשנה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם שומרים על הפה והשיניים שלכם לאורך זמן.

אתם מוכנים? והרי הפירוט בנושא:

 

  1. טיפול שיניים ראשון – ביקור שנתי אצל רופא השיניים

הרבה אנשים חוששים מלהגיע אל רופא השיניים ובצדק. אנחנו סבורים שיש רופאים שפשוט לא עושים את עבודתם נאמנה והם גורמים לכאבים מיותרים ותוצאות מבישות (ואנחנו אומרים זאת עכשיו, אחרי שנים של סבל אצל רופא לא מיומן. היום אנחנו אצל רופא מדהים שלא מכאיב לנו ומוציא אותנו כמו חדשים). אם אתם חוששים מלהגיע אל רופא השיניים, כדאי שתדעו שזה הזמן למצוא רופא חדש. טיפול אצל רופא שיניים לא חייב להיות כואב, ואת זה אנחנו אומרים כדרך אגב.
נחזור לענייננו – אתם צריכים להגיע לביקור שנתי אצל רופא השיניים שלכם כדי שתוכלו להיות בטוחים שמתבצע מעקב אחר השיניים, כך שאם יש צורך בטיפול, תוכלו לגלות זאת ולטפל בהקדם.

 

  1. טיפול שיניים שני – ביקור דו שנתי אצל השיננית

יש מי שסבורים שפיתחנו רומן עם השיננית שלנו מאז שהכרנו אותה ויש היגיון בדבר. בשנתיים האחרונות אנחנו מגיעים אל השיננית באדיקות, כמה באדיקות? אנחנו אצלה פעמיים בשנה. חשוב שגם אתם תקפידו על ביקורים תכופים אצל שיננית וזה לא משנה אם אתם מטופלים במכון כמו ביונד סמייל או בכל מכון אחר. שיננית מטפלת בשיניים ומבצעת, בין היתר את הפעולות החשובות הבאות:

  • הסרת פלאק
  • הסרת אבנית
  • ניקוי כולל של השיניים

אם מסיבה כלשהי, לא הגעתם עד היום לביקור דו שנתי אצל שיננית, אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר בהקדם עם השיננית שלכם (ואם אין לכם, תגיעו אל אחת חדשה) ותתמידו בטיפולים.

 

לסיכום

יש 2 טיפולי שיניים שכל אחד צריך לבצע לפחות פעם בשנה. האחד, ביקורת אצל רופא השיניים שמאפשרת לבדוק את מצב השיניים ולטפל בהן בהתאם. והשנייה, ביקור דו שנתי אצל שיננית שמאפשר לכם לשמור על שיניים נקיות מפלאק, אבנית ולכלוכים שונים.
שימרו על בריאות השיניים שלכם ותבצעו את טיפולי השיניים הללו בתדירות שננקבה לעיל, שכן, טיפולים אלו עשויים לשמור על השיניים שלכם ולמנוע מכם להגיע למצבים קטטוניים שיגרמו לכם לסבל רב גם מבחינה פיזית וגם מבחינת המצב הכלכלי שלכם. שכן, זה ידוע, שטיפולי שיניים בארץ הם מאוד יקרים ומכאיבים בכיס של המטופלים.

 

אישה עוברת טיפול

תוכן עניינים