4 טיפולי שיניים אסתטיים שכדאי לכם להכיר

יופי הוא בעיני המתבונן ויש אדם אשר יחשוב כי דבר מסוים הוא יפה מאוד בעוד חברות יחשוב כי אותו דבר הוא לא יפה ולא אסתטי.

ועדיין כאשר אנו מנתחים את הדברים אנו מגלים כי יש הרבה מאוד דברים אשר יש הסכמה אוניברסלית עליהם כי הם יפים.

כך לדוגמא יש הסכמה כי שחקן מסוים או שחקנית מסוימת הם יפים מאוד וזה לא נתון במחלוקת.

אותו דבר אפשר להגיד על השיניים שלנו.

אם השיניים יפות אזי אין על כך ויכוח ורבים מסכימים על כך.

אם השיניים צהובות לדוגמא או שחסרות שיניים אז אין ספק כי השיניים לא יפות.

העניין עם שיניים הוא שבמספר פעולות פשוטות אפשר להפוך אותן ליותר יפות וכך אפשר לראות טיפולי אסתטיקה שמבטיחות שיניים יפות וכאשר השיניים שלנו יפות גם אנו נחשבים ליפים במיוחד ולכן כדאי לעבור את הטיפולים הללו.

 

  • הלבנת שיניים

אין ספק כי הלבנת שיניים זה דבר ידוע שרבים מכירים אותו. הלבנה משפרת את מראה השיניים בצורה עצומה והופכת אותנו ליפים יותר ולמרשימים יותר עקב חיוך שנראה כמו מיליון דולר. הליך ההלבנה הוא לא מסובך ולכן רבים בוחרים לעשותו כל כמה חודשים וכך להשיג מראה יפהפייה ובעל ערך אדיר לכל מי שעשה את ההליך הזה.

 

  • השתלת חניכיים

רבים סובלים מחניכיים נסוגות וזאת עקב בלאי מתמשך. כך לדוגמא צחצוח חריף מדי יכול לגרום לנסיגת חניכיים וכאשר החניכיים נסוגים זה אחד הדברים הכי פחות יפים שיש. לכן יותר ויותר אנשים בוחרים לעשות השתלת חניכיים ונראה כי המגמה הזאת רק תלך ותתרחב לאורך השנים. השתלת חניכיים זה לא הליך מסובך ולכן יש אינפלציה בכמות ההליכים שמבצעים רופאי השיניים בארץ בהליך זה.

 

  • השתלת שיניים

השתלת שיניים בשיטת ALL ON 6 או בכל שיטה אחרת היא הליך רפואי סבוך יותר מאשר ההליכים שהזכרנו עד עתה. עם זאת את ההליך פעמים רבות אין ברירה לבצע בגלל שאנשים ללא שיניים נראים רע מאוד. לכן ההשתלה משרתת אותנו בצורה הטובה ביותר ומאפשרת לנו להיות יפים יותר. כמובן שבגלל שההליך מסובך יש משמעות לשאלה איזה רופא מבצע את ההליך ולכן אתם חייבים לשים לב לרופא השיניים שישתיל את השיניים שלכם.

 

  • ציפוי חרסינה (למינייט)

ההליך האסתטי האחרון הוא למינייט או ציפוי חרסינה. הליך זה נועד לשפר את המראה של השן הבודדת והינו משפיע על שיניים עקומות, צהובות, או שבורות. הציפוי הינו דבר נפלא והוא לא מסובך כמו השתלת שיניים ולכן כדאי להכירו. בשתי מפגשים ישפרו את השיניים שלכם בצורה מדהימה וביחס להליכים אחרים אפשר לומר כי ציפוי חרסינה זה לא הליך יקר ומסובך יתר על המידה וזה יתרון גדול.

 

אישה מחייכת

תוכן עניינים