4 טיפולים שחובה לעשות אצל רופא שיניים מקצועי

בריאות השיניים, הינו ענף חשוב מאוד בבריאות הגוף, וחוסר שמירה על בריאות השיניים, יכול להוביל למצבים מסכני חיים.

כמו כל טיפול רפואי, גם טיפולי שיניים חייבים להיעשות בדרך הכי מקצועיות, על מנת לטפל,

ויתרה מכך, לא לפגוע במטופל.

רופא מקצועי, הוא רופא מסור ואדיב, אשר יהיה מחוייב לתהליך אתכם, ויתן לכם את מלוא תשומת ליבו.

אולם, כל אלו, אינם רלוונטיים ללא מקצועיות הרופא.

לכן, כשאתם הולכים לרופא שיניים, וודאו קודם כי הוא מקצועי ואמין.

 

התאמת הרופא

רופא מקצועי, הינו רופא אשר יודע לתת שירות בצורה המדויקת, והטובה ביותר, תוך התחשבות ברצון המטופל, ומתן יחס אישי, אדיב, ומכבד. זכרו, כי חשוב מאוד למצוא רופא, אשר תואם את כל הקריטריונים שלכם, שכן גם זמן נסיעה ומרחק הם קריטיים. לכן, אם הינכם גרים באזור המרכז, תוכלו להחליט, כי רופא שיניים ברעננה רחוק מדי בשבילכם, ואתם צריכים רופא קרוב יותר.

 

נזקים בגין חוסר מקצועיות

חשבתם לעצמכם אי פעם, מה יקרה אם הסתימה שתעשו תצא לא טוב? אם טיפול השורש ייעשה בצורה רשלנית? טיפול שורש לדוגמא, הינו הוצאת רקמה נגועה בעששת, ותיקון הנזקים הפנימיים של השן. ללא טיפול, העששת הייתה מתפשטת, והייתה יכולה להגיע לקרום המוח, וקרום הלב, ולגרום למצבים מסכני חיים. רופא שיניים, שיטפל בצורה רשלנית במצב יחסית שכיח של טיפול שורש, יכול לגרום גם כן לנזקים מסכני חיים.

 

אל תרוצו למומחה

על אף החשיבות הרבה של טיפולי שיניים, אין סיבה לרוץ על כל כאב שיניים למומחה. קיימים טיפולים בנאליים, כמו סתימות, ניקוי אבנית ובדיקות שגרתיות, אשר ניתן לעשות אצל רופאי השיניים בקופות החולים השונות. אין סיבה לרוץ למומחה, על חור בשן. עם זאת, חשוב לבצע כל טיפול אצל רופא מקצועי, שכן, גם טיפול בסתימה, יש לבצע בצורה טובה, על מנת למנוע התפשטות עששת וחיידקים.

 

מה כן דורש מומחה

טיפולים אשר מחייבים מומחה, הם טיפולים יותר חודרניים, כגון טיפולים שורש, עקירות, וטיפולי כתרים. לרוב, אלו הטיפולים הנעשים במרפאות מומחים ברפואת שיניים, אך אינם מחייבים התערבות של רופאי שיניים כירורגיים.

 

השתלות שיניים

סוג נוסף של סדרות טיפולים, הינו השתלות שיניים. טיפול מסוג זה, מחייב התערבות של רופא שיניים מקצועי ומומחה, אשר יודע את עבודתו, ויכול להבטיח לכם את התוצאה הטובה ביותר. כמובן, ברפואה כמו ברפואה, לכל הליך ישנם סיכונים וסיבוכים, אך לרוב, רופא מקצועי ידע לבצע את העבודה כמו שצריך, במינימום סיבוכים.

 

הליכים כירורגיים

קיימים עוד טיפולים, כגון טיפולים כירורגיים, אשר דורשים התערבות של רופא מנתח,שמתמחה בניתוחי פה ולסת. טיפולים אלו, לרוב יותר מסובכים, ודורשים שיתוף פעולה בין רופאים מומחים, ורופאים מנתחים. כמו כל הליך כירורגי, גם ניתוחי פה ולסת נחשבים ניתוחים פולשניים לכל דבר.

 

מיטת טיפולים

תוכן עניינים