מה יותר יקר השתלת שיניים ביום אחד או השתלה ממוחשבת?

כאשר אנו מקבלים החלטה אנו צריכים לחשוב על כל האספקטים של ההחלטה שלנו.

אנו צריכים להבין האם היא תשרת אותנו כמו שצריך, האם היא תסכן אותנו, האם היא תפגע בנו והכי חשוב מה תהיה עלות ההחלטה שלנו.

זה נכון כאשר אנו קונים מחשב, שולחן או מכונית וזה נכון פי כמה כאשר אנו מדברים על השתלת שיניים מול השתלה ממוחשבת.

על רקע זה עולה השאלה מה יותר יקר השתלת שיניים ביום אחד או השתלה ממוחשבת? אם כן אנו חייבים לציין כי הדבר תלוי ברופא שמטפל בכם, בעומק הבעיה שיש לכם ובכמה שיניים יש להשתיל.

יש מקומות בהם השתלה ממוחשבת תהיה יותר יקרה ויש מקומות בהם השתלת שיניים ביום אחד תהיה יותר יקרה ועל כך אנו חייבים לחשוב לפני הבחירה שלנו באחת האופציות.

 

מדוע לא כדאי לי לבחור בפתרון הזול ביותר לשיניים שלי?

מה שבטוח שאנו חייבים לעשות הכול בכדי להבטיח ההשתלה תעבור בשלום. על רקע זה אנו חייבים לציין עובדה והיא שפעמים רבות הפתרון הזול ביותר לשיניים שלנו הוא הפתרון הפחות טוב. אנו לא אומרים לכם לבחור בפתרון היקר ביותר שיש בתחום ההשתלות של שיניים אך אנו חייבים להזהיר אתכם מן הפתרונות הזולים ביותר שיש בשוק. אם רופא לוקח מחיר נמוך באופן משמעותי ממה שנהוג בשוק הדבר צריך לאותת לכם כי משהו חריג קורה שם. אז נכון יש מקרים בהם יש מבצעים בכל גאות ושפל בשווקים אך פעמים רבות מחירים זולים במיוחד הם סימן המבשר רעות.

 

מה היתרונות של השתלת שיניים ביום אחד?

לאחר שדיברנו על הנושא של השתלת שיניים מחירים אנו חייבים לשאול את עצמנו מה היתרונות של השתלת שיניים ביום אחד? אם כן השתלת שיניים ביום אחד היא השתלה קבועה שלא יוצאת מן הפה וזה יתרון גדול. באופן יחסי ניתן לומר עוד כי השתלה כזאת היא בטוחה יחסית אם היא מתבצעת על ידי רופא מומחה. עוד יתרון של ההשתלה הזאת נעוץ בעובדה כי ההחלמה ממנה היא קלה באופן יחסי ומכך לא ניתן להתעלם. לכן איך שלא נסתכל על זה השתלת שיניים ביום אחד מחזיקה ביתרונות רבים שאנו לא יכולים להתעלם מהם וזה משהו שכל מי שסובל מבעיית שיניים אקוטית צריך לקחת בחשבון.

 

מה לעשות אחרי ההשתלה?

לאחר שהייתם אצל דוקטור שיניים ועברתם השתלת שיניים אתם חייבים להקשיב להוראות הרופא אשר יסביר לכם מה לעשות לאחר ההשתלה. בכל מקרה של כאב או חשש שמשהו לא בסדר אתם צריכים לפנות אל הרופא שלכם ולהתייעץ אתו. זכרו כי בכאב לא משחקים ואם יש כאב חריג הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל רופא השיניים שלכם ולשמוע ממנו מה לעשות בהמשך הדרך בכדי להקל על הבעיה שלכם.

 

אישה עם חיוך יפה

תוכן עניינים