4 דברים שלא ידעתם על יישור שיניים

הטכנולוגיה המתפתחת הגיעה גם לתחום רפואת השיניים. הדבר הוביל לשינויים מהותיים בכל הנוגע לטיפולים שונים. נחשפנו לעובדה זו ממש במקרה לא מזמן, כשקראנו כתבה בנושא והחלטנו לחקור אותו באופן מעמיק. המדריך הנוכחי הוא הראשון בסדרת המדריכים שיציגו בפניכם, את כל הדברים שלא ידעתם על רפואת שיניים. הפעם, בחרנו להתמקד בכל הנוגע ליישור שיניים. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

הדבר ה – 1 שלא ידעתם על יישור שיניים

הדבר הראשון שלא ידעתם על יישור שיניים נוגע לעובדה כי אין מדובר פה רק בטיפול שמתבצע לצורך אסתטי. אנשים רבים מבצעים את ההליך המדובר בגלל שהם חווים קושי בלעיסה. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי כאשר השיניים אינן ישרות. מקרה מסוג זה עשוי להשפיע בסופו של דב על ספיגת החומרים המזינים מהמזון ולכן, רופאים רבים ממליצים לבצע את הליך יישור השיניים באופן מידי כדי לשמור על הבריאות הכללית של הגוף.

 

הדבר ה – 2 שלא ידעתם על יישור שיניים

הדבר השני שלא ידעתם על יישור שיניים נוגע למיקום שבו הוא מתבצע. יש מי שסבורים כי הליך של יישור שיניים מתבצע אך ורק במקומות מסוימים ברחבי הארץ. ראוי לציין כי אין זה נכון. ניתן לבצע את ההליך המדובר במרפאות שינים שונות ברחבי הארץ. כך שאם אתם מתגוררים למשל ברמת גן, אתם יכולים לבצע הליך יישור שיניים ברמת גן ואין צורך שתיסעו במיוחד לתל אביב, גבעתיים או פתח תקוה.

כתרים

הדבר ה – 3 שלא ידעתם על יישור שיניים

סביר להניח שלא ידעתם שאפשר לטפל ביישור שיניים באופן אסתטי. מי שביצעו יישור שיניים לפני 20 שנה ויותר זוכרים את ההליך המסורבל שכלל סמכים קרמיים מתכתיים. כאלו שהיו נראים מרחוק בכל חיוך שעובר יישור שיניים. הטכנולוגיה המתקדמת הביאה לשינוי משמעותי בתחום. כך שהיום ניתן לראות סמכים אסתטיים הרבה יותר. הנה 2 סוגי סמכים שמשתמשים בהם כיום:

  • סמכים קרמיים לבנים
  • סמכים שקופים

הסמכים הללו אינם נראים למרחק וניתן לחייך איתם מבלי להסגיר כי אתם עוברים יישור שיניים.

 

הדבר ה – 4 שלא ידעתם על יישור שיניים

יכול להיות שלא ידעתם עד כה שניתן לבצע הליך של יישור שיניים באמצעות קשתיות נשלפות. הקשתיות הללו נקראות גם "פלטה שקופה". מדובר בעצם בפלטה שמפעילה לחץ מתון ומתמשך על השיניים בכדי להביא לשינוי המנח שלהן. מי שבוחרים לבצע את ההליך באמצעות הקשתיות הללו צריך לדעת כי יש צורך להחליף אותן בכל כמה שבועות כדי להתאים את מצב השיניים בכל פעם מחדש.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את יישור השיניים מקרוב. כעת, כשאתם מכירים את 4 הדברים שלא ידעתם על ההליך נותר לכם רק לבחון אם אתם מעוניינים לעבור אותו. נאחל לכם שיהיה בהצלחה בכל אשר תבחרו.

שניים קדמיות

 

תוכן עניינים