מתי חשוב לעשות ביטוח מחלות קשות

אתם בטח שואלים את עצמכם – מה לענייני ביטוח ולאתר העוסק בתחום הבריאות? ובכן, ביטוח מחלות קשות אמנם לא יעזור לכם להיות בריאים יותר, אבל הוא ללא ספק יוכל לעזור לכם אם תהיו חולים יותר. כצוות הכותבים של האתר, חשוב לנו לתת לקוראים שלנו פתרונות לכלל המצבים הקשורים לתחום הבריאות – כולל תחום הביטוח מפני מחלות.

אז מתי חשוב לעשות ביטוח מחלות קשות? מה ההבדל בין ביטוח מחלות קשות לבין ביטוח בריאות פרטי? למי פונים כשרוצים לעשות ביטוח מחלות קשות ולמה חשוב לשים לב בפוליסה? את התשובות לכל השאלות הללו תוכלו למצוא בטקסט שלפניכם.

 

מתי חשוב לעשות ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות חשוב מאוד לעשות בשלב מוקדם ככל הניתן של החיים. הסיבה לכך שחשוב לעשות ביטוח מחלות קשות בשלב מוקדם של החיים מתחלקת לשניים. קודם כל, אנחנו לעולם לא יכולים לדעת מתי תכה בנו מחלה קשה, ולכן כדאי להקדים תרופה למכה מוקדם ככל הניתן.

שנית, חשוב לעשות ביטוח מחלות קשות מוקדם ככל הניתן משום שהפרמיה (התשלום החודשי) עבור אנשים צעירים היא נמוכה יותר מאשר עבור אנשים מבוגרים. זה קורה משום שחברות הביטוח חישבו והגיעו למסקנה שהסיכוי שאנשים צעירים יחלו במחלות קשות – נמוך מהסיכוי לתרחיש אצל אנשים מבוגרים. אם תצליחו להשיג פרמיה טובה בשלב מוקדם – תוכלו לחסוך כסף רב בעתיד.

 

מה ההבדל בין ביטוח מחלות קשות לבין ביטוח בריאות פרטי

ישנם שני הבלים עיקריים בין ביטוח מחלות קשות לבין ביטוח חיים. ביטוח מחלות קשות מקנה לכם את הזכות לקבל פיצוי מחברת הביטוח מיד עם גילוי המחלה. לעומת זאת, המשפחה שלכם תוכל לקבל את הפיצוי המובטח במסגרת ביטוח חיים רק לאחר פטירתכם.

ביטוח מחלות קשות מעניק כיסוי גם עבור מחלות קשות כרוניות. מחלה קשה כרונית יכול גם להוות עול כלכלי, שביטוח מחלות קשות יכול לסייע לכם להתמודד איתו. ביטוח חיים, לעומת זאת, יוכל לסייע לקרובים ולמשפחה שלכם להתמודד עם הלוואות כלכליות שלקחתם על עצמכם – ויעברו אליהם לאחר מותכם.

 

איך עושים ביטוח מחלות קשות ולמה חשוב לשים לב

כדי לעשות ביטוח מחלות קשות, אתם יכולים לפנות לחברות הביטוח השונות וליצור טבלה. הטבלה תצטרך לכלול השוואה בין סוגי המחלות המכוסים במסגרת הביטוח, הסייגים והאותיות הקטנות של כל חברה, דמי הפרמיה ועוד מידע רב. חשוב מאוד לשים לב לכל הפרטים האלה, אך כמובן שישנה גם דרך פשוטה יותר – פנו אל סוכנות פתרונות עדיפים ותחסכו לעצמכם הרבה זמן, טרחה וכסף.

 

סיכום

לסיכום, ביטוח מחלות קשות נשמע כמו מוצר שמיועד רק לאנשים מאוד מבוגרים או אנשים עם רקע רפואי מורכב. אולם האמת היא שכל אחד מאיתנו יכול להיקלע למחלה קשה. כדי להקדים תרופה למכה, לרכוש לפנות כמה שיותר מוקדם ביטוח מחלות קשות.

תוכן עניינים