ביטוחי בריאות – האם יש לכם כפל?

מכירים את הסוכנים שמתקשרים אליכם בממוצע פעם ביומיים ושואלים אתכם אם תרצו לשמוע על תכניות הביטוח החדשות שהחברה שלהם מציעה? בדרך כלל השיחות האלו נגמרות ב"לא, תודה" מנומס ונעלמות לכם מהזיכרון, אולם עולם הביטוחים היום הוא עולם שמאוד חשוב להיות בו עם היד על הדופק. עם כל כך הרבה חברות ביטוח וכל כך הרבה פוליסות שמוצעות לכם, כדאי לבדוק פעם בכמה זמן איפה אתם עומדים בעניין הזה. מבולבלים? בואו ונעשה קצת סדר עם המאמר: ביטוחי בריאות – האם יש לכם כפל?

 

"שלום, מדבר גיל מחברת הפניקס"

אז אחרי שגיל הציג את עצמו ואחרי שהסכמתם לשמוע את מה שיש לו להגיד, הוא מספר לכם על ביטוחי בריאות שחברת הביטוח שהוא עובד בה מציעה. חלק מאיתנו יגידו בסוף שיחה "תודה, גיל, יום טוב" וינתקו, וחלק דווקא יגידו "אוקיי, בוא נלך על זה".

מה שאותם אנשים לא יודעים זה שיש סיכוי לא רע שיש להם כפל ביטוחי בריאות. איך המצב הזה קורה? פשוט מאוד. במהלך החיים יוצרות איתכם קשר לא מעט חברות ביטוח שמציעות פוליסות משתלמות, וסביר להניח, במיוחד כשמדובר על ביטוחי בריאות, שכבר יש לכם ביטוח שכזה.

 

ביטוחי בריאות – האם יש לכם כפל?

בשביל למנוע את המצב הלא אידיאלי הזה, שבו אתם משלמים עבור שני ביטוחים שונים, אצל שתי חברות שונות ובמחירים שונים – הוקם השירות הנהדר של הר הביטוח. הר הביטוח הוא אתר שמציע בדיקה פשוטה ומהירה, באמצעותה תוכלו למצוא את כל סוגי הביטוחים הקיימים עבורכם. כן, מביטוח רכב ודרך ביטוחי בריאות ועד ביטוחי חיים.

 

איך זה עובד?

מיזם הר הביטוח עובד בצורה מאוד פשוטה, וכל מה שתצטרכו לעשות כאן הוא פשוט לעקוב אחרי השלבים הבאים:
1. נכנסים לאתר של הר הביטוח.
2. מזינים שם פרטי, שם משפחה, מספר תעודת זהות ומספר טלפון נייד.
3. מאשרים את הזנת הפרטים ואת תנאי האתר.
4. לוחצים על כפתור "אתר ביטוחים".
5. מקבלים את כל התוצאות שנמצאו על ידי המערכת בתוך זמן קצר.

 

באמת? זה עד כדי כך פשוט?

בהחלט כן. מיזם הר הביטוח הוקם מתוך מחשבה והבנה שלפיהן כדי לבדוק אילו ביטוחים קיימים עבורכם, תצטרכו לערוך סבב טלפונים ארוך ומייגע מול כל החברות הביטוח – דבר שהוא, כמובן, לא הגיוני בשום צורה. במקום זאת, הר הביטוח בא במטרה לפשט את כל התהליך הזה, ולפרוש בפניכם את המידע הביטוחי הקיים עבורכם – ביטוחי חובה, ביטוחי דירה, ביטוחי בריאות, ביטוח לעסק וביטוח חיים.

אז למה אתם מחכים? היכנסו עוד היום לאתר של הר הביטוח, בדקו את הביטוחים הקיימים עבורכם והתחילו לחסוך כסף עבור כפל ביטוחים. בהצלחה ומקווים שעזרנו!

 

תוכן עניינים