לא רואים בעיניים: 7 סיבות לבצע בדיקת ראייה

כולנו מכירים את האמרה ״העיניים הן החלון לנשמה״ אז אולי רובנו לא יכולים לצלול אל מעמקי הנשמה כאשר אנו מביטים בעיניים של אחרים, אך רופאי העיניים המומחים יכולים בהחלט לראות הרבה מעבר ל״סתם״ עיניים. סביר להניח שלא עלה בדעתכם כי ישנן כל כך הרבה סיבות לבצע בדיקות עיניים ,אז הנה כל הסיבות כאן לפניכם.

כדי לבדוק אם יש שינויים בראייה שלך

גם אם הייתה לכם ראייה מושלמת כל חייכם, חשוב לערוך בדיקות עיניים קבועות כדי לבדוק אם יש התרחשו שינויים בראייה. לפעמים שינויים אלה יכולים להתרחש בהדרגה וייתכן שלא תבחינו בהם בעצמכם, אך רופא עיניים יכול לזהות אותם מיד ועל כן חשוב לגשת ולבצע בדיקות פעם בתקופה.

לא רואים בעיניים: 7 סיבות לבצע בדיקת ראייה

בדיקת מחלות עיניים

ישנן מחלות עיניים קשות רבות שעלולות להוביל לעיוורון, כמו גלאוקומה וניוון מקולרי. למחלות אלו לרוב אין תסמינים בשלבים המוקדמים, ולכן בדיקת עיניים היא הדרך הטובה ביותר לתפוס אותם בשלב מוקדם.

 

כדי לבדוק בעיות בריאותיות אחרות

האם ידעתם שהעיניים שלכם יכולות לפעמים להוות צוהר לבריאותכם הכללית? בדיקת עיניים יכולה לפעמים לגלות בעיות עם לחץ דם גבוה, סוכרת ואפילו גידולים. רופא מומחה שיתבונן בעיניים שלכם יכול לזהות מחלות כאלה ואחרות ובכך למנוע התפתחות של מחלות בחומרה גבוהה.

 

כדי לקבל מרשם חדש למשקפיים או למגע

אם אתם כבר מרכיבים עדשות ראייה, תצטרכו לגשת לרופא עיניים לבדיקות שגרתיות פעם בשנה לערך על מנת לוודא שלא היו שינויים קיצוניים במספר העדשה לה אתם זקוקים. יתרה מכך, יתכן ותזדקקו למרשם חדש לפחות פעם בשנה. וגם אם אינכם מרכיבים כרגע משקפיים, אולי תופתעו לגלות שאתם באמת צריכים אותם.

 

על מנת לשפר את הביצועים שלך בעבודה או בבית הספר

אם את מתקשים לראות את הלוח בבית הספר או את מסך המחשב בעבודה, יכול להיות שהגיע הזמן לבדיקת עיניים. עדשות ראייה יכולות לעשות הבדל גדול ביכולת שלך בעבודה או בבית הספר. בנוסף, יתכן והמאמץ לראות את הלוח, המחשב או כל דבר אחר בחיי היום-יום שלכם גורר כאבי ראש ומתחים רבים אשר יכולים להעלם בקלות בעזרת הרכבת משקפיים מתאימים.

 

בכדי להרגיש בטוח יותר

אם אתם מודעים לעצמכם בכל הנוגע למראה שלכם, אל תחששו מהרכבת משקפיים, ההפך הוא הנכון – משקפיים יכולים לעזור לכם להרגיש בטוחים בעצמכם. כיום ישנן אפשרויות אופנתיות יותר מאי פעם, כך שתוכלו למצוא סגנון שמתאים לכם ולהיות אופנתיים יותר משחלמתם בעזרת מסגרות שונות ומגווונות.

 

על מנת לשמור על בריאות העיניים

בדיוק כמו שאר הגוף, העיניים שלכם זקוקות לבדיקות קבועות כדי להישאר בריאות. בדיקת עיניים יכולה לעזור לתפוס בעיות מוקדם, לפני שהן גורמות לנזק רציני. הכניסו ללו״ז שלכם בדיקת עיניים פעם בשנה בדיוק כפי שאתם מקפידים ללכת לשיננית, לעשות בדיקות דם ולנשים שבנינו – ללכת לבדיקות שגרתיות אצל רופא הנשים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, לא חסרות סיבות אשר יסבירו לכם כמה בדיקות עיניים הן חשובות ומהותיות לבריאות שלכם. אין ספק שבעזרת ביקור קטן ושגרתי תוכלו למנוע הדרדרות הן במצב הראייה והן בבריאות הגוף הכללית שלכם. גשו לרופא העיניים הקרוב אליכם והחלו בתהליך! תוכלו למצוא מגוון של רופאים המבצעים בדיקת ראייה באשקלון. בהצלחה!

בדיקת ראייה

תוכן עניינים