מפסיקות לפחד – כך תכיני את עצמך נפשית ללידה 

נשים רבות מופתעות לגלות במהלך ההיריון כי הן חוששות מהלידה המתקרבת. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשנכחנו במעגל נשי שאפשר לנשים בהיריון לשתף כל מיני תחושות ומחשבות שעולות בהן במהלך ההיריון. כשגילינו שיש רוב מוחלט של נשים שחוששות מהלידה, ביקשנו רשות להעלות מדריך בנושא זה שיעלה את העניין למודעות ויאפשר לנשים רבות להכין את עצמן מבחינה נפשית לקראת הלידה. הישארי אתנו ותהיי בטוחה שיש לך את הכלים שיקלו עלייך.

 

טיפ מספר 1 שיאפשר לך להכין את עצמך נפשית לקראת הלידה: תכירי בסוגי הלידות הקיימים

הטיפ הראשון שיקל עלייך ויאפשר לך להכין את עצמך מבחינה נפשית לקראת הלידה הקרבה נוגע להיכרות עם סוגי הלידות השונים. סביר להניח ששמעת לא פעם שידע זה כוח, נכון? אם כך, כדאי שתדעי שהדבר נכון במיוחד למצב שכזה. שכן, ברגע שתכירי בסוגי הלידות הקיימים, את תוכלי להכין את עצמך לכל אחד מהם. הנה כמה מסוגי הלידות הנפוצים שחשוב להכיר בהם מקרוב:

  • ניתוח קיסרי
  • לידה טבעית
  • לידה עם אפידורל

קידום אתרי רפואה

טיפ מספר 2 שיאפשר לך להכין את עצמך נפשית לקראת הלידה: תקראי מאמרים עדכניים בנושא

הטיפ השני נוגע לקריאת מאמרים שיאפשרו לך להכיר בכל מיני נושאים שמעניינים אותך. נציין כי המליצו לנו לקרוא את המאמרים המקצועיים שעולים מידי יום לאתר שנקרא נשים קוראות ללדת. אם את מרגישה שיש לך צורך במידע מעמיק בנושאים שונים, כדאי שתיכנסי לשם ותערכי חיפוש מקיף אודות הנושאים הנבחרים.

 

טיפ מספר 3 שיאפשר לך להכין את עצמך נפשית לקראת הלידה: תיקחי חלק בקורס הכנה ללידה

אי אפשר לכתוב מדריך שיקל עלייך בהכנה נפשית לקראת הלידה ולא לומר דבר על קורס הכנה ללידה. אנו רואות בקורס זה כנדבך חיוני לכל אישה הריונית. שכן, הוא מרכז את כל המידע החיוני אודות שלבי ההיריון השונים והלידה. מי שלוקחת חלק בקורס שכזה, יכולה להיות בטוחה שהיא מקבל את כל הכלים המקיפים.

קידום אתרי רפואה

טיפ מספר 4 שיאפשר לך להכין את עצמך נפשית לקראת הלידה: תשתפי אחרים בפחדים שלך

חשוב מאוד שתמצאי לעצמך פלטפורמה מתאימה שבה תשתפי אחרים בפחדים שלך. ההמלצה שלנו היא להיכנס לקבוצת פייסבוק או פורום של נשים בהיריון שמאפשר להעלות מחשבות ופחדים. ברגע שתעלי את הפחדים הללו, את תוכלי להכיר בהם מקרוב ולקבל את הכלים להתמודדות מיטבה עמם מצד מי שחוו אותם בעצמן.

 

לסיום

עכשיו יש בידייך את 4 הטיפים החשובים ביותר שיאפשרו לך להכין את עצמך נפשית לקראת הלידה. בשלב זה נותר לך רק ליישם אותם באופן מעמיק ולהגיע אל הלידה כשאת בטוחה בעצמך. נאחל לך בהזדמנות זו שההיריון יעבור בקלות ושתצאי מחדר הלידה בידיים מלאות.

קידום אתרי רפואה

תוכן עניינים