דרכים להיגמל מעישונים של וויד ב-2020

בעוד שעבור אנשים מסוימים עישון וויד יכול להוות אקט של סוף שבוע, חלק אחר מהאנשים פשוט לא מסוגלים לנהל את חייהם בלי "להוריד ראש" ב-6 בבוקר ולפני צחצוח שיניים.

בואו נדבר על שיטות וטיפים למי שמעוניין להיגמל מוויד.

הגיע הזמן להבין, העישונים של הוויד תוקעים אתכם. אם הגעתם לקרוא את המילים האלו, סימן שאתם מחפשים אחר דרכים להפסיק לעשן גראס. בעוד שחלק מהאנשים מסוגלים לעשן אך ורק בסוף שבוע או פעם בחודש, אתכם וויד דווקא מחליט לכבוש במהלך כל ימי החול, החגים, השבתות ובכיפור. ואנחנו מבינים אתכם, גם אנחנו היינו שם. אבל ברגע שמתפוגג הערפל (תרתי משמע), אתם מבינים עד כמה הייתם בתרדמת בשנים האחרונות. במיוחד אם אתם נמנים בין האנשים שמעשנים באנגים דבר ראשון על הבוקר. אם כן, המילים הבאות הן בשבילכם.

 

רגע לפני מכון גמילה פרטי – האם ניסיתם להיגמל מוויד לבד?

רגע לפני שאתם רצים אל זרועותיו של מכון גמילה מסמים ואלכוהול, האם ניסיתם פעם להפסיק לעשן וויד בכוחות עצמכם? אם ניסיתם בעבר ולא הצלחתם, יכול להיות שאתם אכן צריכים מכון גמילה מקצועי. ובכל זאת, כיצד תנסו להפסיק לעשן וויד לבד?

קודם כל, אנחנו אישית ממליצים לכם לזרוק את הבאנג לפח. אפשר בקלות למצוא מחקרים על כך שאנשים מתמכרים לפעולה של עישון הבאנג. כלומר, ההתמכרות כאן היא משולשת. אתם מתמכרים לניקוטין שמתערבב עם הוויד, לוויד עצמו וגם לפעולה של "הורדת הראש" בבאנג. וכנראה שהפעולה של הפסקת עישונים יכולה גם לאיים, אז אנחנו ממליצים לעשות זה צעד-צעד, פרה-פרה.

 

מה כדאי קודם כל לעשות בכדי להיגמל מוויד?

קודם כל תזרקו את הבאנג שלכם לפח, מה שיוביל לשינוי של שיטת ודרכי העישון שלכם. בשלב הבא, יהיה מומלץ לנסות להפחית מהעישונים במהלך היום. תנסו שלא לעשן מיד על הבוקר, אלא לפחות להמתין כשעה. בשלב הבא, המתינו שעתיים וכן הלאה.

לבסוף, נסו להגיע למצב שבו אתם מסוגלים להחזיק יום שלם מבלי לעשן וויד בכל צורה שהיא, באנג או ג'וינט. ודבר אחרון שאנחנו רוצים להגיד לכם, נכון שמגדירים את הוויד בתור סם קל, אבל אין ספק שקשה להיגמל ממנו.

 

מדוע זה עשוי להיות מורכב להיגמל מוויד?

מאחר שהוא "סם קל", הוא משתלב לכם "יופי" עם שגרת חייכם ושגרת היום שלכם. וכשמשהו משולב בצורה כל כך טבעית בתוך הלו"ז שלכם, קשה לשלוף אותו משם. אם אתם מתקשים להיגמל מעישונים של וויד, סמים קשים או אלכוהול, ההמלצה הכי גורפת עבורכם היא מכון גמילה פרטי.

קבלו את כל התמיכה שאתם צריכים, את כל ההדרכה והסיוע המקצועי מאנשים שכבר היו במקומות שלכם. צריכים עזרה להיגמל מוויד? קבלו אותה עוד היום, אל תוותרו על סיוע מקצועי! בהצלחה!

 

פרחים

תוכן עניינים