האם מתולתלות יכולות להשתמש בתוספות שיער קליפסים?

בעלת שיער מתולתל אבל מעוניינת להעשיר אותו ולהפוך יותר ליותר נפוח ומרשים? ייתכן שתוספות שיער זה הפתרון בשבילך. נשים רבות בעלות שיער מתולתל חוששת כי תוספות שיער קליפסים לא יתאימו להן, אך התשובה היא חד משמעית – לא! נסביר כאן איך לשים את תוספות השיער.

 

מדוע כדאי להשתמש בתוספות שיער קליפסים?

גידול שיער מתולתל לוקח קצת זמן, או לפעמים המון זמן. אורך השיער בפועל שונה מאוד מהאורך החזותי שלו, ובעוד חלקנו מנסים לגרום לשיער לצמוח ארוך וחזק, לפעמים ההמתנה היא פשוט יותר מדי. כאן נכנסות לתמונה תוספות השיער. הרבה בנות מאמינות כי תוספות שיער הן רק לבנות עם שיער חלק, אך לא כך הדבר.

 

תוספות שיער קליפסים למתולתלות

לפעמים, אפילו בנות עם שיער מתולתל חושקות בקצת יותר נפח. שיטות מסורתיות, כמו רולים לשיער ותרסיסי שיער לעיבוי, נלחמות במרקם העדין של השיער המתולתל, מה שהופך אותו למלא "שוונצים" וגורמים לעיצוב מוזר. אבל תוספות, במיוחד תוספות שיער קליפסים, הן דרך בטוחה ומעולה להשיג שיער גדול ויפה.

אנחנו כאן כדי לתת את המדריך המלא לאיך לשים תוספות קליפסים בבית, לבד לגמרי.

 

שלב מקדים:

רוב התוספות שיער קליפסים זמינות לרכישה בנפרד באורכים, צבעים ומרקמים משתנים. לאחר שמצאת את הסגנון המתאים ביותר לשיער הטבעי שלך, בחרי שתיים עד שלוש רצועות שיער רחבות ואז רצועה אחת מעט קצרה יותר בשביל החלק העליון של ראשך.

 

שלב 1:

התחילי כאשר את עם שיער נקי ויבש שטופל בקרם לחות ייעודי לשיער מתולתל. מעל האוזניים, חלקי את השיער ואת הקליפס. כאן תמקמי את הקליפס הראשון. בסופו של דבר תייצרי שלושה עד ארבעה חלקים נוספים ברוחב דומה עד שתגיעי לחלק העליון של הראש הראש.

 

שלב 2:

השתמש במסרק שיער עדין, סרקי את השיער כלפי מעלה סביב התוספות. החיכוך יקל על הקליפס להבטיח אחיזה מתמשכת בשיערך.

 

שלב 3:

הצמידי את הקליפס לשיער, ממש מתחת לחלק הראשון שלך – הוא יידבק בקלות רבה, בלי בעיות. חזרי על שלבים אחת עד שלוש עבור הקליפסים הנותרים כאשר את עובדת על החלק השני, השלישי ואם ישנם חלקים נוספים.

 

שלב 4:

לאחר שכל התוספות מונחות במקום, תגזרי בזהירות את התוספות כך שהן יהיו ארוכות אר במעט מהשיער הטבעי שלך. זה ייצור אפקט של דירוג, ויבטיח שלא תצטרכי לגזור אף חלק מהשיער שלך. רק דאגי להשאיר את המספריים לאומנות ומלאכה מאחור ולהשתמש במספריים מקצועיים לחיתוך נקי.

ניתן להסיר קליפסים בקלות על ידי ביטול הצמדת חלק "הקליפס" של התוסף. לשיער סינטטי חיי מדף קצרים יותר מכיוון שהוא נוטה לאבד מהמרקם שלו עם הזמן. בתוספות העשויות משיער אמיתי ניתן להשתמש עד שנה אם הן נשטפות, ממוזגות ומוברשות באופן קבוע.

 

אישה בצילומים

תוכן עניינים