שלושה דברים שיעשו לכם טוב בחיי היום יום

כולנו רוצים חיים רגועים יותר, שלווים יותר ומהנים יותר. אולי לא נוכל לעשות אתכם עשירים או מפורסמים יותר, אבל בהחלט נוכל לעזור לכם למצוא שלושה דברים שיעשו לכם טוב בחיי היום יום, ישפרו את הבריאות שלכם ויעלו את הבטחון העצמי שלכם עם תזונה בריאה, פעילות גופנית רבה יותר וזוגיות טובה יותר. 

 

חיים טובים יותר בשלושה צעדים

אם גם אתם מוצאים את עצמכם מתעוררים בבוקר עייפים ונטולי מוטיבציה, נמצאים בזוגיות רעילה או בודדים, לא מרוצים מן המשקל שלכם ואוכלים בעיקר אוכל מהיר, הגיע הזמן לעשות את השינוי המיוחל בשלושה צעדים פשוטים.

אוכל בריא יותר, פעילות גופנית גבוהה יותר ומציאת אהבה חדשה שתמלא את החיים שלכם בשמחה, בתחושה שאתם נאהבים ומובנים ושיש לכם את הכתף התומכת שתמיד חיפשתם. תזונה בריאה יותר מתחילה בהחלטה לבשל ולהכין לעצמכם את האוכל במקום לרכוש מזון לא בריא, פעילות גופנית מתחילה באימוץ תוכנית כושר יומיומית ואהבה חדשה מתחילה בקורס של LIOR GUR.

חַיִים

מזון יותר בריא – מזון לחיים

חשוב לבסס את הארוחות שלהם על ירקות ופירות טריים, להמעיט במשקאות ממותקים ומוגזים, להעדיף מים, בשרים רזים, לחם מלא ודגנים מלאים על פני מתוק מדי, מלוח מדי או שמנוני מדי שאולי מספקים לכם הנאה רגעית אך פוגעים בבריאות שלכם. פנו לייעוץ מקצועי לקבלת תפריט מגוון ועשיר בויטמינים ומינרלים והתחילו כבר היום לאכול יותר בריא. זה ייתן להם תחושה טובה יותר ומוטיבציה גדולה יותר לשמור על הבריאות שלכם.

 

פעילות גופנית יומיומית – נפש בריאה בגוף בריא

גם אם המשקל שלכם תקין, פעילות גופנית ממריצה את מחזור הדם, משפרת את המטבוליזם, מחזקת את סיבולת הלב –  ריאה שלכם ותגרום לכם להרגיש מלאים באנרגיה והרבה יותר רגועים. פעילות גופנית יכולה להיות יוגה, הליכה, ריצה, אימון בסטודיו וכדומה, או החלפת הנסיעה במכונית או באוטובוס באופניים. בתוך מספר שבועות תחושו בשיפור משמעותי בכושר הגופני שלכם ובהרגשה הכללית, ותקבלו מחמאות על הגוף החטוב החדש שלכם.

גוף בריא

זוגיות חדשה ובריאה

אם אתם נמצאים במערכת יחסים לא תומכת ואף מזיקה או שהינכם חשים בודדים, יכול מאד להיות שבאמצעות הדרכה נכונה תוכלו להבין מדוע עד היום לא מצאתם את האחת או האחד, לקבל כלים משמעותיים למציאת זוגיות בריאה ולהתחיל חיים חדשים עם בן או בת זוג שתמיד חיפשתם לחיים משותפים מאושרים ומלאי משמעות. במרכז מבינים זוגיות תוכלו לעשות את הצעד הראשון לקראת זוגיות אותנטית ואהבה אמיתית, עמוקה ובריאה.

 

לסיכום

גם אתם יכולים להתעורר ליום מלא בסיפוק וחוויות טובות בשלושה צעדים פשוטים. תזונה בריאה יותר, פעילות גופנית רבה יותר, וקורס לקבלת כלים למציאת זוגיות מאושרת שתהפוך את חייכם למלאים יותר, מאושרים יותר, ובריאים הרבה יותר.

חיי היום - יום

תוכן עניינים