אתם סובלים מהתמכרות? אלו הצעדים שחשוב שתנקטו בהם

אנשים מכורים עשויים למצוא את עצמם במצבי סיכון שמצריכים יישום של צעדים בסיסיים. אלה ישנו את חייהם מקצה לקצה ויאפשרו להחזיר את תחושת הביטחון והשלווה. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות להתנהלות נכונה בהקשר זה. נזמין אתכם להישאר כאן ולהכיר בפעולות שיש לבצע בהקדם, כדי לצאת מהמצב העגום.  

 

צעד מספר 1 – תשתפו אדם קרוב

בעלי מקצועות שעוסקים בשיקום הגוף והנפש, יודעים שהצד הראשון הוא הקשה ביותר. שכן, מדובר בשלב שמצריך בקשת עזרה (הליך שקשה לכל אחד מאתנו לעשות). נמליץ לכם שלא לדלג עליו, מכיוון שהוא יאפשר לכם להתמודד על הצד הטוב ביותר, בעת יישום הצעדים הבאים.

מדובר בפנייה לאדם קרוב שיהיה קשוב לכם וישמע את מה שעובר עליכם בתקופה האחרונה. חשוב להיות כנים אתו ולהציג את התמונה המלאה בכל הנוגע להתמכרות שלכם. שכן, הוא יוכל לתת לכם יד לאורך כל הדרך ולדאוג שתיישמו את הצעדים הבאים עד שתשאירו את ההתמכרות מאחוריכם.

צעד מספר 1 – תשתפו אדם קרוב

צעד מספר 2 – תחפשו מכוני גמילה

יש היצע רחב של מכוני גמילה שישמחו לסייע לכם באופן מקצועי. אתם צריכים לערוך חיפוש נרחב שיאפשר בסופו של דבר להגיע אל מכון גמילה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל וותק רב בתחום
  • מרכז אנשי מקצוע איכותיים
  • הומלץ על ידי מכורים לשעבר
  • מתאים להתמכרות שלכם

שימו לב, אם אינכם מכירים במכון שעונה על הקריטריונים הללו, תוכלו פשוט לפנות לקבל ייעוץ מצד מכון גמילה פרטי – מעבר קליניקה שנחשב לשם דבר בתחום.

 

טיפ: כך תבדקו שמדובר במכון מומלץ

כידוע, פנייה למכון גמילה אינה עניין של מה בכך. לכן, בחרנו להציג בפניכם טיפ קצר שיאפשר לכם להגיע למכון מומלץ. כדי שזה יקרה, עליכם לרשום את שם המכון בגוגל ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו עליו בלשונית הביקורות. שכן, זו נחשבת לפלטפורמה שכוללת מידע עדכני ומהימן.

טיפ כך תבדקו שמדובר במכון מומלץ

צעד מספר 3 – צרו קשר עם המכון הנבחר

מזל טוב! הגעתם לצעד הרביעי והאחרון. בשלב זה תצטרכו להשאיר את פרטיכם האישיים לנציג מטעם המכון הנבחר, כדי שמטפל מוסמך ייצור עמכם קשר לשיחת ייעוץ וקביעת פגישה במכון. יש מכורים שחוששים מיישום שלב זה והם מעדיפים להימנע ממנו. אם אתם מזדהים עם התיאור הזה, עליכם לפנות לאדם הקרוב שסייע לכם בתחילת ההליך ולבקש ממנו ליצור קשר בשמכם.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן להשאיר את ההתמכרות מאחור

עד כאן המדריך שריכז את 3 הצעדים שיאפשרו לכל מכור להשאיר את הקושי מאחור. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע, כך שנותר לכם רק ליישם אותו וליהנות מהתוצאה. נאחל בהזדמנות זו שלא תדעו עוד התמכרויות ונבקש שתעבירו את המדריך הלאה, כדי שאחרים ייחשפו אליו וישתמשו במידע החיוני שמופיע בו.

אתם סובלים מהתמכרות אלו הצעדים שחשוב שתנקטו בהם

תוכן עניינים