10 שאלות שצריך לשאול לפני ניתוח הרמת חזה

עם כל זאת שבשנים האחרונות ניתוחים להגדלת חזה נעשו נפוצים, עדיין חשוב לקחת בחשבון שמדובר בניתוח. כיאה לניתוחים, גם ניתוח מסוג זה מלווה בסיכונים מסוימים. אז אילו שאלות חשוב לשאול לפני ניתוח הרמת חזה והגדלה.

אם את מתכננת לעבור ניתוח הרמת חזה, כדאי תמיד לזכור שגם ניתוח "פשוט" שכזה עשוי להיות כרוך בסיכונים מסוימים. על פי הסטטיסטיקה, כמעט 7,000 נשים עוברות ניתוחים אלו במהלך השנה בישראל. ברוב המקרים, ניתוחים אלו מסתיימים בתוצאות מצוינות ובסיפוק אדיר של האישה. יחד עם כך שבדרך כלל ניתוחי הגדלת חזה מסתיימים על הצד הטוב, חשוב לבחור את המנתח הנכון. אם כן, השאלה הראשונה שאת צריכה לשאול את עצמך היא, מי המנתח שינתח אותך?

 

מה חשוב לשאול לפני הגדלת חזה והרמה?

השאלה השנייה שתשאלי את עצמך קשורה בפגישת הייעוץ עמו. האם פגישת הייעוץ הואילה לך? האם הרגשת כימיה טובה עם המנתח? האם את מרגישה בטוחה לסמוך על המנתח? אלו שאלות שאת צריכה לשאול את עצמך ולהיות קשובה לתחושותייך הפנימיות.

אם את שואלת את עצמך לגבי הסיכונים הכרוכים בניתוחים מסוגים אלו, חשוב לציין כי מדובר בניתוחים שאינם מוגדרים ברמת סיכון גבוהה. שאלות נוספות וחשובות, הן השאלות הקשורות בנושא מידת ההגדלה שאת מעוניינת בה.

מה שואלים לפני ניתוחים להגדלת חזה?

את צריכה לשאול את עצמך אם את מעוניינת בהגדלת מידה אחת, או אולי יותר. לפני ניתוח הרמת חזה בפרט, את צריכה לבדוק את אחוזי ההצלחה של המנתח בו בחרת. נסי ליצור קשר עם נשים אשר עברו את התהליך לפנייך אצל אותו גורם מנתח.

בדקי האם מידות החזה שלך עתידות להשתנות בהמשך, האם תצטרכי בעתיד להחליף אולי שתלים? אלו שאלות חשובות שיש לשאול, וככה גם לגבי סוגי השתלים. עלייך לשאול אילו סוגי שתלים הגורם המנתח עומד להשתיל בשדייך, עלייך לשאול מהו הצפי המשוערך עד שתחושי בהבדלים הסופיים. עלייך גם לשאול את הגורם המנתח לגבי ההתאוששות מהניתוח. כמה זמן אורכת ההתאוששות? האם מדובר בתהליך התאוששות מאוד לא נוח?

בדקי מה צריך לדעת לפני הרמת חזה או הגדלה

כדאי תמיד לבדוק מה הן תופעות הלוואי, שלפעמים אנשים חשים בהם לאחר ניתוחים (לאו דווקא ניתוחי חזה). כדאי לך תמיד לבדוק האם במקום בו תעברי את הניתוח, גם קיים חדר התאוששות. במידה ולא קיים חדר התאוששות במרפאה או במקום בו את עוברת את הניתוח, כדאי לשאול האם הרופא יהיה זמין עבורך 7\24 .

לא פעם, בין אם עוברים ניתוח להגדלת חזה או ניתוח מסוג אחר, אנשים חשים בתופעות לוואי מסוימות כיום או יומיים לאחר הניתוח. גם אם את בטוחה שאת מרגישה בסדר באופן יחסי, עדיין כדאי לוודא שזמינות הרופא אלייך תהיה מוחלטת (לפחות בימים הראשונים שלאחר הניתוח).

תוכן עניינים