רומא קנאביס – זן מנצח לא מחליפים

תעשיית הקנאביס התחילה את דרכה בתחילת שנות ה- 90 רק עם חקיקה חלקית ומעורפל.

השנים חלפו, וב- 2008 נולד זן חדש בישראל. פרח כל כך חזק שככל שהזמן עבר הוא רק צבר עוד מעריצים וצרכנים שלו.

נוטה בעיקר לכיוון האינדיקה, זן רומא צבר קהל מעריצים כבר מתחילת הדרך.

עם שינויים במינוני ה CBD בשביל צרכני הקנאביס השונים, רומא ממשיך להיות זן מנצח ומוביל בדעת הקהל.

 

מתכון סודי והרכב מנצח

זן רומא מיכל ריכוז גבוהה מאוד של THC (18 – 21%) ומכיל עוד עשרות קנבינואידים ורכיבים פעילים נוספים בריכוזים משתנים. בזכות אפקט הפמליה, שלפיו יש התקשרות בין קנבינואידים שונים, הנקראים טרפנים, לבין ה – THC ו – CBD, מתקשרים הגורמים השונים זה עם זה וכך למעשה נוצר החוזק של זן קנאביס. זה מה שבין היתר מייחד את זן רומא משאר הזנים בשוק.

 

על טעם ועל ריח

חברת איי.אמ.סי, שאמונה על טיפוח ותחזוקת הזן הנחשק, חשפה חלק מהידע עליו והתרכובת הייחודית שלו. בממוצע, הזן מפיק כמויות עשירות של טרפנים, ביניהם קריופילן (פלפל שחור), לימונן (לימון) ומירסן (מנגו).

  1. הקריופילן מספק ניחוחות וטעמי אדמה עשירים עם נגיעות פלפל חריף.
  2. מירסן אחראי על פרופיל צמחי מתקתק עם תווי פירות.
  3. לימונן מפיק ריחות הדריים ונינוח לימוני רענן.

 

טרפנים אלו, המרכיבים את זן רומא, אחראיים כל אחד לגופו על הקלה וריפוי של בעיות בריאותיות שונות. כל אלו בונים ומקנים לזן את יכולותיו הרפואיות.

 

חזק בכאבים חזקים

מעבר לעישון ואידוי, זן רומא מתגלה כיעיל במיוחד כאשר הוא בצורת שמן קנאביס. בגלל הרכב ה – THC הגבוה במיוחד ויכולות הריפוי המיוחסות אליו, הזן בצורת שמן משפיע באופן מידי על המטופל. הזן ידוע כמשכך במגוון רחב של מצבים רפואיים כמו כאבים בגוף, קשיי שינה, עידוד רעב במצב חוסר תיאבון ובחילות. לאחר הצריכה, אפשר להיות בטוחים שהתוצאה תהיה הקלה מיידית בכאבים.

 

מראה יכול להטעות

תפרחות הזן יהיו בדרך כלל קטנות. בגלל ההרכב הגנטי שלו, הפרחים שיוצאים לזן הם דחוסים וקטנים מאוד. בזמן הצריכה, לא צריך להשתמש ביותר מהפרח כדי להרגיש את ההשפעות השונות שלו.

 

לצרכן היקר

זן רומא קיים כמעט עשור וחצי. למרות הקביעות שלו בשוק הקנאביס, ההמלצות הרבות שמפרסמים עליו באתרים השונים באינטרנט ולמרות כל האמור בכתבה זו, חשוב לזכור: לא כל זן קנאביס מתאים לפרט. לפני החלטה על טיפול בקנאביס רפואי, יש להתייעץ עם רופא מומחה. זן רומא הוא מהטובים ביותר בשוק לטיפול בכאבים כרוניים, בחילות ועוד בעיות נוספות, אך אין לראות זאת כקריאה לצריכה. ודאו שאתם בוחרים לכם את הזן הנכון. אם אתם מרגישים הזדהות עם הבעיות הבריאותיות המתוארות – זן רומא קנאביס  הוא הבחירה הנכונה.

 

צנצנת

תוכן עניינים