אילו קריטריונים בריאותיים צריך לקחת בחשבון שנרשים לאפליקציית הכרויות בגיל 50+

מחפשים את האחת או האחד ועברתם את גיל 50? רגע לפני שתשאירו את הקאנטרי והטיילת בצד ותירשמו לאפליקציית היכרויות, אתם צריכים לדעת מהם הקריטריונים הבריאותיים שצריך לקחת בחשבון כשאתם נרשמים לאפליקציה כשאתם מעל 50.

הנה כל הפרטים שאתם פשוט לא יכולים לפספס:

 

קריטריון מספר 1 – קשיים נפשיים

סביר להניח שאתם יודעים מחייכם האישיים או מחיים של קרובים שלכם, יש מי שמגיעים לגיל 50 אחרי שהם עברו לא מעט בחייהם והדבר, אין מה לעשות, השאיר צלקות נפשיות. יש מי שעברו גירושין קשים, יש מי שנפרדו מבן או בת הזוג בעקבות מוות טרגי והרשימה עוד ארוכה. לכן, אתם צריכים להיות מודעים לקריטריונים שנוגעים לבריאות הנפש של המשתתפים שלוקחים חלק, בדיוק כמוכם, באפליקציית היכרויות. נתקלתם במישהו שעבר תקופה או עובר תקופה קשה? תראו אם יש באפשרותכם להכיל ולקבל את המצב. אם לא, תמיד אפשר להמשיך הלאה.

 

קריטריון מספר 2 – קושי בהליכה

נכון, 50 זה ה-20 החדש, את זה כל אחד יודע. אבל מה לעשות, בזמן שיש מי שהגיל עושה לו טוב, יש מי שהגיל לא בא לטובתו והדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בשימוש במקל הליכה. נחשפנו למצב בעצמנו כשנכנסו לראשונה אל אפליקציית הכרויות לבני 50 כשהכרנו כמה מועמדות פוטנציאליות שלא יכלו לקחת חלק בטרק בהרי ההימלאיה וזה בסדר, כי ממילא לא תכננו לצאת לטרק שזה.

 

קריטריון מספר 3 –  מחלות שונות

הגיל עושה את שלו, את זה אתם כנראה יודעים. בגיל 50 יש מי שיש להם רזומה עשיר של מחלות רקע בעקבות סיבות שונות, למשל:

  • עישון לזמן ממושך
  • שתיית אלכוהול באופן תדיר
  • צריכת סוכרים בכמות גבוהה וכו'

כך שבעצם, אפשר לומר שיש רשימה של מועמדים פוטנציאליים שעשויים לסבול מאחת או יותר מהמחלות הבאות:

  • סוכרת
  • לחץ דם גבוה
  • סרטן וכו'

אבל אם לומר את האמת, אלו גם מחלות שנפוצות בקרב אנשים צעירים יותר, ואלו החיים. מחלות לא יקבעו לנו עם מי לחיות.

 

קריטריון מספר 4 –השפעות הקורונה

אי אפשר לדבר על קריטריון בריאותי ולא  לדבר על השפעות הקורונה. הרי ידוע שההשפעה של הנגיף נשארת בגוף לזמן ממושך. כך שיש סיכוי טוב שתיפגשו את החצי השני שלכם ותגלו שהוא מתקשה לפעמים לנשום או חווה עייפות כרונית בעקבות העובדה שחלה בעבר בנגיף. גם כאן מדובר בקריטריון שיכול לבוא לידי ביטוי בכל גיל ולא רק בגיל 50 ומעלה, אבל היה חשוב לנו לציין אותו בפניכם בכל זאת.

 

לסיכום

יש 4 קריטריונים (והם אלו שצוינו לעיל) שצריך לקחת בחשבון כשנרשמים לאפליקציית הכרויות בגיל 50+. עכשיו, כשאתם יודעים מהם הקריטריונים הללו, אתם יכולים להיכנס לאפליקציה ולהכיר את החצי השני שלכם, שיהיה בהצלחה! כנסו לאתר onlylove והתחילו להכיר.

לחצן וורוד

 

תוכן עניינים