קסם הדברות – הפתרון שלכם נגד חרקים

הקיץ עוד רגע מגיע, הוצאתם מהבוידעם את השמשייה, המחצלת ואת בגד הים.

רק דבר אחד לא הכנתם מראש לקיץ הנוכחי, את התרסיס נגד חרקים.

השתמשתם בו על בסיס יום יומי בקיץ הקודם, כך שכעת אתם צריכים לקנות חדש.

 

רגע לפני שאתם יוצאים לבחור את התרסיס המוכר לכם, מומחים בתחום ההדברות אספו עבורכם 3 סיבות שיגרמו לכם להשאיר את התרסיס נגד חרקים על המדף בסופר:

  1. התרסיס מלא בחומרים שמסוכנים לבריאות שלכם

התרסיסים נגד חרקים שנמכרים בחנויות השונות מלאים בחומרים כימיים שמסוכנים לבריאות. כשאתם מרססים את האזור שבו ראיתם חרקים, אתם בדרך כלל מאווררים את הבית כדי לאפשר זרימה של אוויר, כך לא תנשמו באותו הרגע את התרסיס.
אך לעיתים, החומרים המסוכנים נשארים במקום שבו ריססתם, הם אינם מתנדפים באוויר. כך שגם אם אווררתם את הבית לזמן ממושך, ייתכן שאתם עדיין תנשמו את החומרים הללו.
מדובר בחומרים שעלולים לגרום למחלות קשות במערכת הנשימה שלכם לטווח רחוק, כך שלא תרגישו את הפגיעה המשמעותית שלהם באותו הרגע (אולי תרגישו מחנק ותשתעלו בעקבות כך).

 

  1. החומר שבתרסיס מחזיק מעמד לשעות ספורות

לתרסיסים שצוינו לעיל יש חסרון משמעותי והוא היעילות שלהם. היעילות של התרסיס היא לשעות ספורות בלבד. כך שאם ראיתם חרקים בביתכם ובחרתם לרסס אותם באמצעות התרסיס. כנראה שהרחקתם את אלו שהיו בקרבת מקום. אבל חרקים אחרים שיתקרבו לבית שלכם מחר או מחרתיים, יוכלו להיכנס באין מפריע.

 

  1. אתם יכולים להזמין בעל מקצוע שיגרום לכם לשכוח מהחרקים

המומחים שלנו בתחום ההדברות מציעים לכם להיפטר מהתרסיס ולפנות מיד אל המדבירים של קסם הדברות מ-3 סיבות:

  • ניתן להדביר באמצעותם את כל סוגי החרקים

אתם לא צריכים ללכת לסופר ולחפש תרסיס אחד שמתאים לנמלים ותרסיס אחר שמתאים לתיקנים.
אתם פשוט צריכים ליצור קשר עם המדבירים של קסם הדברות, הם יחסכו לכם זמן רב ויבצעו עבורכם הדברה שתתאים לכל סוגי החרקים שקיימים בביתכם.

 

  • אמינות היא מילת המפתח אצל המדבירים של קסם הדברות

כשאתם מזמינים מדביר, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. במקרים רבים, המדביר יבקש מכם לצאת מהבית בעת ההדברה. לכן, חשוב שתדעו שיש לכם מדביר אמין שבא לבצע הדברה בלבד והוא אינו נוגע חלילה בפריטים אישיים שלכם או מבצע כל פעולה אחרת שהיא אינה הדברה.

 

  • הדברה באמצעות חברת קסם הדברות תרחיק את המזיקים לטווח ארוך

ההדברה של חברת קסם הדברות יעילה לטווח ארוך.
לאחר שתזמינו את המדבירים של חברת קסם הדברות, אתם תוכלו להרגיש בנוח בכל הליכה אל עבר השירותים או המטבח בלילה מכיוון שלאחר ההדברה שהם יבצעו בבתיכם, אתם לא תיתקלו בחרקים כלל, לא במהלך היום ולא בשעות הלילה.

 

מלכודת

תוכן עניינים