5 יתרונות של קורס מיינדפולנס בזום

במשבר העולמי, היא תקופת הקורונה, אנו חווים טלטלות רבות.

בין היתר, הסגרים והבידודים, מביאים לכך רגשות שליליים רבים מציפים אותנו.

רבים מאיתנו לא יודעים כיצד להתמודד עם מצוקות אלו בימים טרופים שכאלה.

אחת הדרכים היא קורס מיינדפולנס בזום.

מהו קורס מיינדפולנס בזום ומה יתרונותיו? זאת ועוד במאמר הבא.

 

קורס מיינדפולנס – מהו?

קורס מיינדפולנס הינו קורס אשר מטרתו הענקת כלים להתמודדות עם מצבי לחץ ומתח נפשי, חרדות ודיכאון. תרגול מיינדפולנס, מסייע לנו להשתלט על המצוקות שעולות, ולעמוד מולם איתנים.

מיינדפולנס מתמקדת בהתחברות לחוויית הרגע הנוכחי, התבוננות פנימית, והגעה לחיים מאוזנים, שלווים, שלמים ובריאים, מלאי חמלה ונטולי שיפוטיות.

 

עידן של זום

עידן הקורונה הוביל את התפתחו של עידן חדש, עידן הזום. הסגרים, הבידודים והחשש מההדבקה, שינו את השגרה המוכרת לנו לשגרת זום. לא נותרה ברירה, ועלה הצורך למצוא פתרון להמשיך את שגרת חיינו, דוגמת הלימודים וההתעמלות, הכל אותו דבר, רק מרחוק.

עידן הזום שבהתחלה היה נראה זר ואינו נוח, התגלה כאמצעי נוח, קל, ופשוט לתפעול, אשר מאפשר לנו להמשיך את שגרת החיים.

 

כי אין כמו בבית

אחד היתרונות הבולטים של קורס מיינדפולנס בזום, היא העובדה כי תוכלו ללמוד את הקורס מהבית שלכם. הדבר אומנם נשמע קצת מוזר וחסר מסגרת, אך מהרה מתגלה כנוח יותר.

תוכלו ללמוד ולתרגל, בבית שלכם, ללא הצורך בהתארגנות, נסיעות ומרחקים. כמו כן, למעשה, תוכלו ללמוד את הקורס לא רק מהבית שלכם, אלא מכל מקום בו תבחרו. הגינה הפרטית, פארקים וגנים, או מביתם של משפחה וחברים.

 

בקצב ובזמן שלך

יתרון נוסף הגולם בקורס מיינדפולנס בזום, הוא הזמן. את הקורס תוכלו ללמוד בזמנכם החופשי, ובקצב האישי שלכם. הדבר נוח במיוחד לעמוסים שבנינו בשגרת היום יום, וכן נוח לאלו שאינם אוהבים לשרוף את זמנם בהתארגנויות ונסיעות.

 

פרטיות – תהליך אישי

תרגול קורס מיינדפולנס, כאמור הינו תהליך אישי, של חיבור וקשיבות עצמית. בשל כך, מדובר בתהליך רגיש ופרטי שכל אחד עובר במהלך למידת הקורס. קיום הקורס בזום, מאפשר שקט עצמי, ותהליך מכוון יותר, מתוך מקום מכוון עצמי אמיתי.

 

המשך השגרה

המעבר לקורסים בזום החל בשל תקופת הקורונה והחשש מההדבקה. קורס מיינדפולנס בזום מאפשר להמשיך את השגרה, את הלימודים ואת התהליך האישי, למרות המגפה המתחוללת בחוץ. הדבר אומנם התחיל בקורונה, אך בשל הנוחות שהתגלתה, רבים בוחרים להמשיך בדרך זו גם לאחר דעיכת המגפה.

 

חששות

קורס מיינדפולנס כשלעצמו, נועד בין היתר, להתמודד עם חששות, מתחים ולחצים. בימי הקורונה, רבים חווים קשיים אלו, ובשל כך, הגעה לקורס פרונטלי בתקופה לחוצה כמו תקופת הקורונה, כאשר החשש להידבק מרחף תמיד, עשויה להוביל לתוצאה הפוכה, של החרפת הלחצים והמתחים.

 

תוכן עניינים