החשיבות שבקורס הכנה ללידה

הלידה היא דבר הטבעי והמרגש ביותר שנחווה בחיינו כאמהות, התינוק המגיח לעולם היישר אל זרועותינו ואהבה חדשה נולדת. חשוב שהחוויה המיוחדת והקסומה הזו תישאר חקוקה לעד בליבך כחוויה טובה ומכן החשיבות שבקורס ההכנה ללידה. בסטודיו בשביל האישה בהנהלתה של תימור נמדר תוכלי להכין את עצמך ליום המעצים ביותר בחייך, יום הלידה. 

 

מדוע למעשה את צריכה קורס הכנה ללידה?

אפילו אם שאלת את כל הדודות ואת כל החברות שכבר ילדו ואת מאמינה שיש לך מושג כלשהו על התנהלות הלידה, חשוב שתדעי שהלידה איננה מבחן שצריך לעבור וידע מוקדם עוזר רק באופן חלקי. גם אם תכננת בפרטי פרטים את חדר הלידה, בחרת את הצוות המטפל ושוחחת עם בן זוגך התומך שנמצא לידך, הלידה עדיין יכולה לגרום לך להרגיש לחוצה, כאובה, חוששת ואף פוחדת, אשר עלולים להפוך את הלידה לחוויה לא נעימה.

בנוסף, לידות קודמות שהיו טראומטיות עלולות להכניס אותך לסטרס מיותר מחשש שתחווי את אותו הדבר שוב, לכן חשוב כל כך להכין את עצמך נפשית לאירוע המשמח באמצעות קורס הכנה ללידה.

לֵדָה

השיטה של בשביל האישה

תימור נמדר הינה מדריכת אימוני נשים לאחר לידה ופיזיותרפיסטית ומלוות לידות וכמובן גם אמא. לאחר שהבחינה בפערים גדולים בין החוויות של נשים שונות שילדו, החליטה לחקור את הנושא ומצאה את שיטת היפנובירת' שפותחה על ידי רופא נשים אנגלי שרצה להקל על הסבל שחוות נשים רבות במהלך הלידה.

על פי התיאוריה שלו, פחד שחוות הנשים במהלך הלידה, מכל סיבה שהיא, גורמת לכיווץ העורקים המובילים דם לרחם ולכאב, הפחד גם מעכב את תהליך הלידה ומקשה עליו. למידה כיצד להכנס למצב של הרפייה עמוקה יכול לעזור לרכך את הלידה ולחוות חוויה מעצימה הרבה יותר, בדיוק כפי שהיא צריכה להיות.

 

באיזה שלב מומלץ להתחיל את הקורס?

מומלץ להתחיל את הקורס בין השבוע ה- 24 ל- 30 על מנת להטמיע ולהבין לעומק את עיקרי השיטה. מומלץ להגיע עם בן או בת הזוג כדי שבמהלך הלידה הם יעזרו לכם להתמקד ולהתרגע. במידה ואין לך בן או בת זוג, תוכלי תמיד להגיע עם אמא, חברה טובה, אחות או דולה המעוניינת לרכוש ידע נוסף.

 

היכן מתבצע הקורס?

את הקורס ניתן כיום לבצע בראש פינה ובקניון ארנה בהרצליה, אך בכל מקום בו את נמצאת תוכלי ליהנות מן הקורס באונליין. בקורס תקבלי כלים לשיכוך טבעי של כאבים בזמן הלידה, תלמדי טכניקת של שחרור פחדים והרפייה, תנועות ותנוחות לצירים וללידה וכן מידע שימושי נוסף.

 

לסיכום

גם אם זו לא הלידה הראשונה שלך, בואי לגלות כיצד הלידה הנוכחית יכולה להפוך לחוויה מעצימה, טובה וקלה יותר לך ולעובר, להפחית את הכאב ולשחרר את הפחד ביום הקסום ביותר בחיי האישה.

לֵדָה

תוכן עניינים