פנג שואי באדריכלות ועיצוב פנים – שילוב עקרונות תרבותיים מסורתיים בעולם המודרני

אחד הטרנדים הכי חזקים של השנים האחרונות, במיוחד לאור העובדה שאנחנו הופכים לעולם מתועש וקשה להתחמק מתחושת השחיקה, הוא החזרה לשורשים.

בכל רחבי העולם, העובדים המודרניים מנסים למצוא לעצמם פתרונות למצבי לחץ קשים במיוחד אשר נובעים משעות רבות של עבודה ומשפיעים על הגוף והנפש.

כדי להתמודד עם האתגרים של העולם המודרני רבים בוחרים לפנות אל עקרונות הפנג שואי בשביל ליצור את חלל המגורים האידיאלי והרגוע ביותר.

הפנג שואי היא תורה שלמה אשר מדברת על האופן שבו אנו ממקמים רהיטים בטוח חללי פנים בכדי ליצור סביבה שלווה יותר והרמונית.

וכן, בהחלט יש מקום להתחשב באלמנטים מה פנג-שואי בתוך עולם האדריכלות ועיצוב הפנים המודרני.

 

מביאים לידי ביטוי את תחושת השלווה המיוחלת

אם חשוב לכם ליצור בית מגורים שהוא כל כולו בריחה מהמציאות היומיומית שלכם, ההשקעה בתהליך עיצוב פנים על פי עקרונות הפנג שואי היא ההחלטה הכי טובה שאתם יכולים לקחת לטובת הבית והמשפחה שלכם. המשמעות היא קודם כל התייחסות לאלמנטים כמו:

  1. מיקום רהיטים – האלמנט החשוב ביותר בתורת הפנג שואי הוא המרחב. ולכן אתם לא יכולים למקם רהיטים בחלל החדר מבלי להתייחס לאופן שבו הם משפיעים על זרימת האנרגיה במרחב. חשוב להבין מה זה רושם כן על מנת ליצור סביבת מחיה אידיאלית, כבר בשלבים הראשונים לתהליך השיפוצים והבנייה.
  2. חומרים טבעיים בחלל – אומנם הטרנד הכי רלוונטי של השנים האחרונות הוא טרנד הבנייה המודרנית, אשר כולל שימוש באלמנטים ממתכת ואלומיניום. אבל אם אתם לא רוצים להגיע לבית ולהרגיש כאילו נכנסתם שוב פעם אל המשרד, חשוב להשתמש בבית שלכם במוצרי עת או בבדים רכים ונעימים.
  3. שימוש במוצרי צמחייה מלאכותית – על אחת כמה וכמה אם אין לכם גינה או חצר בבית, מומלץ לשלב כמה עציצים מלאכותיים בנקודות מפתח של הבית כדי להכניס קצת צבע ירוק ולשבור את השגרה. הצבע של צמחיה מלאכותית מאפשר לכם להתחבר לטבע ולהגיע למצב שבו קל מאוד להרגיש רגועים ונינוחים בבית שלכם.

 

 החלטה הכי חשובה שתיקחו בשנים הקרובות

ברוב המקרים, לקוחות אשר בוחרים לעצב את בית המגורים שלהם על בסיס עקרונות הפנג שואי ואדריכלות, נהנים מהתוצרים של תהליך העיצוב במשך שנים ארוכות. כמובן שמדובר בטעם אישי מבחינת עיצוב והתאמה לסגנון החיים אותו אתם חיים, אבל אם אתם משקיעים מספיק משאבים בתכנון הבית יכול מאוד להיות שתצליחו להנות מבית רגוע ושליו לאורך זמן. אתם יכולים לעשות את כל תהליך ייצור בזכות הניסיון שלכם, או להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מעולמות עיצוב הפנים והאדריכלות שיש לו מספיק ניסיון בעקרונות של פנג שואי והוא יכול להביא אותם לידי ביטוי בצורה מושלמת בבית שלכם.

למידע נוסף הכנסו: https://www.cmotors.co.il

 

עגבניות מפלסטיק

תוכן עניינים