עיגולים שחורים במקום עיניים – למה הם נוצרים ואיך נטפל בהם?

שמים לב לעיגולים שחורים מתחת לעיניים? אתם לא לבד! מדובר בתופעה נפוצה למדיי שמוכרת אצל אנשים רבים במהלך החיים. אם אתם סובלים מהתופעה ורוצים להפטר מהתופעה, המשיכו לקרוא!

 

מה זה בעצם עיגולים שחורים מתחת לעיניים?

עיגולים שחורים מתחת לעיניים הינה תופעה אסתטית שכיחה למדיי. מדובר למעשה בעור כהה שמצטבר מתחת לעיניים מה שמקנה להם מראה של "שקיות". התופעה נפוצה למדי בעיקר בשעות הבוקר אך גם במהלך היום. לעיתים מתווספת למראה גם נפיחות של שומן או לחילופין מראה של שקע שמחריף את הבעיה מבחינה אסתטית.

 

עיגולים שחורים מתחת לעיניים – למה זה קורה?

לתופעה עשויים לגרום גורמים שונים אך הסיבה העיקרית מנויה בעובדה שהאיזור המצוי מסביב לעיניים הינו איזור רגיש למדי שעלול לגרום להיווצרות של פגמים אסתטיים עקב שילוב של רקמות שומם דלילות, עור דק, והצטברות גדולה של כלי דם באותו איזור. כמו כן, במרוצת השנים עור הפנים נוטה לאבד גמישות ועובי ולכן מחסור בחומצה היאלורונית, קולגן, ואלסטין עלול לגרום גם לתופעה. מדובר למעשה בתופעה שקורית כתוצאה מאובדן הגמישות של העור וירידה בעובי שלו.

כמו כן, התופעה עלולה להתרחש כתוצאה מאיכות שינה ירודה משום שככל הנראה רמות הקורטיזול גורמות להגברת זרימת הדם ולכן כלי הדם מתחת לעיניים הופכים לכהים יותר. בנוסף, עיגולים שחורים מתחת לעיניים עלולים להיות כתוצאה מגנים תורשתיים, מתח נפשי או שינויים הורמונאליים כמו תקופת ההריון וגיל המעבר.

 

כיצד ניתן לטפל בעיגולים שחורים מתחת לעיניים?

אם עוד לא שמעת על סלע רידרם, זו בדיוק הכתבה בשבילך! מדובר למעשה בטיפול בתהליך הנקרא רה-דרמליזציה. הטיפול מכיל חומצה היאלורונית לא מצולבת עם חומצה סוקסינית שתפקידה לשפר את הניקוז הלימפטי ולהוריד את הנפיחות והפיגמנטציה סביב איזור העיניים.

 

למי הטיפול מתאים?

הטיפול עשוי להתאים לשני המינים – נשים וגברים כאחד שמטרתם להיםטר מהכהויות והנפיחויות סביב איזור העיניים. רצוי להתחיל להזריק את החומרים לאיזור החל מגילאי עשרים וחמש ואילך.

 

מה היתרונות בטיפול?

היתרון המרכזי של הטיפול הוא שהוא מסייע באופן משמעותי להפחתת הכהויות והקמטים מסביב לאיזור העיניים. בנוסף, הטיפול גורם לכך שהעור יהפוך לעבה יותר ובעל לחות גבוהה יותר כך שהוא צפוי להחזיק לתקופה ארוכה למשך כשישה עד שמונה חודשים. יתרון משמעותי נוסף הוא עצם העובדה שמדובר בהליך קצר ללא כאב – מה שמגדיל משמעותית את הרתיעה מההליך.

 

לסיכום

אם אתם רוצים להפטר מהמראה העייף של העיגולים השחורים מאחורי העיניים, ההליך הטוב ביותר שתוכלו לעבור הוא סלע רידרם. באמצעות החומצה ההיאלרונית תוכלו להחזיר לעור הפנים את הגמישות והאלסטיות כפי שהיה בעבר. בנוסף, מדובר בהליך לא כואב ושמחזיק לאורך זמן רב כלומר בין שישה לשמונה חודשים ואף יותר. ככה תוכלו להפטר ממראה העיגולים השחורים ולהנות מעור צעיר ויפה.

העין בעירה

 

תוכן עניינים