בריאות מינית: סימני אזהרה בפרטנר שלך

כולנו חולמים לאהוב ולהיות נאהבים, מחפשים אחר אהבה חיים שלמים. הכרתם בן או בת זוג חדשים? אתם זוג ותיק? בכל מקרה, אנו ממליצים תמיד להיות מודעים לכל מיני סימני אזהרה, המופיעים אצל בני הזוג שלכם. אילו סימנים, למשל? בואו נדבר על זה.

כאשר מדברים על בריאות מינית, למה בעצם הכוונה? בריאות מינית היא כמובן מכלול שלם, אך אם היינו צריכים לתאר אותה במילים פשוטות? לטעמנו, בריאות מינית היא היכולת שלנו לקיים יחסי מין באופן בלתי מוגן עם בני הזוג שלנו, מבלי לחשוש שמא נידבק במחלות מין שונות. לדאבוננו, לא פעם, אנשים מוצאים עצמם נבגדים על ידי בני זוגם, מה שעשוי להוביל לפרידות וגירושין. העניין הוא, שאם חלילה מצאתם עצמכם נבגדים, אתם עשויים להיות חשופים גם למחלות מין שונות.

 

סימני אזהרה אצל הפרטנר

ברגע שנכנס גורם זר למערכת היחסים שלכם, כמו צד שלישי כלשהוא, אתם תגבירו את חשיפתכם לשלל נגיפים נפוצים ומחלות מין. אין ספק, כולנו רוצים לאהוב ולהיות נאהבים, אך לפעמים המחיר פשוט גבוה מדי, מה שמאלץ אותנו לגדוע את הזוגיות.

לאילו סימני אזהרה כדאי להיות מודעים? אוקי, אם למשל בני הזוג שלכם מגיעים הביתה ומיד רצים למקלחת או לחדר הכביסה, וואו, זו נורית אדומה חזקה מאוד. שימו לב, אלא אם כן אדם מסוים עובד בעבודות ביוב שונות, לאף אחד בדרך כלל לא תהיה סיבה להיכנס הביתה ומיד לרוץ לכבד את בגדיו. סימן נוסף אליו יש להתייחס אם הוא מופיע, הוא מזג-רוח אדיש.

גבר ואישה

 

מדוע אדישות היא סימן מדאיג?

עצבים הם חלק מהחיים, כך גם כעס, שמחה ועצבות. יחד עם זאת, תכונת האדישות לפעמים עשויה לסמן על כך שהאדם שנמצא אתכם במערכת היחסים, אולי ויתר על הזוגיות שלכם. אדישות היא אינה תכונה חיובית, כלל וכלל. במידה והאדם שנמצא אתכם מגלה אדישות אליכם ואל הזוגיות, תוכלו לנסות ולברר מה קרה לאחרונה.

אם אתם בטוחים כי לא מתרחשת בגידה בזוגיות, כדאי לשקול לתבל את חיי האהבה שלכם עם צעצועי מין, מוצרי מין, משחקי סקס ועוד. בחנויות כמו רד פוינט – חנות צעצועי מין ומשחקי מין, תוכלו למצוא את כל הדרכים הכי טובות לתבל את הזוגיות.

 

להציל את הזוגיות או לוותר עליה?

אין ספק, במקרים מסוימים, תיבול מערכת היחסים בצעצועי מין לא יהיה בהכרח מה שיציל זוגיות, אך צעצועי מין הם בהחלט דרך מצוינת לשמור על הזוגיות לוהטת! אתם מוזמנים לתבל את חיי האהבה, את התחושה שלכם, של בני זוגכם.

סימני אזהרה אצל הפרטנרים תמיד יהיו, ולפעמים אנחנו בכלל נדמיין אותם, אך דבר אחד בטוח, אהבה וכבוד מגיעים לכולנו. מגיע לכם שיעריכו אתכם! איתרתם סימני אזהרה מדאיגים אצל בני הזוג? כדאי לבדוק מה לא כשורה.

תוכן עניינים