נכנסים לפוקוס: הכל על התמודדות עם הפרעות קשב

הפרעת הקשב והריכוז ADHD אשר מופיעה אצל כ- 10% מן הילדים מתבטאת בקושי להשאר מרוכזים למשך פרק זמן ארוך ולהתמיד במשימות לאורך זמן ולעיתים גם מאופיינת בעולם רגשי סוער, קושי חברתי והערכה עצמית נמוכה. ניתן לעזור לילדים הסובלים מ- HDAD ולראות תוצאות יפות בתוך זמן קצר. הכירו את ד"ר שרון צחורי, רופאת ילדים בכירה שהקימה את מרפאת באלאנס בגני תקווה. 

 

מרפאת קשב וריכוז בגני תקווה

מרפאת Balance של ד"ר שרון צחורי הוקמה כדי לתת מענה הן לילד הסובל מהפרעת קשב וריכוז והן להורים המתמודדים עם קשייו. ברגישות ובעדינות נוכל להעניק לכם כלים כיצד להתמודד עם התופעה, להבין את צרכי הילד ולעזור לו להצליח בלימודים ולהשתלב בחברה.

עבורכם ההורים ניתן כלים להתמודד עם הפזרנות, חוסר הריכוז והרגשות הסוערים של הילד כדי שתוכלו לסייע לו לפתח הערכה עצמית גבוהה ולהקל עליכם את המאבקים היומיומיים.

 

ד"ר שרון צחורי

ד"ר שרון צחורי הינה רופאת ילדים בכירה ובעלת נסיון רב בניהול מרפאות בארץ ובחו"ל ושימשה גם כמנכל"ית אלו"ט. ד"ר צחורי מתמחה בטיפול בילדים ונוער הסובלים מקשב וריכוז ומאמינה שבעזרת הבנה מעמיקה של עולמו הרגשי של הילד, חיזוק הבטחון העצמי וההערכה העצמית שלו בשילוב עם הדרכת הורים לקבלת כלים להתמודדות עם קשיי הילד ניתן להביא לתוצאות מדהימות ולשפר את הישגי הילד מבחינה לימודית וחברתית.

 

מהי הפרעת קשב וריכוז?

הפרעת הקשב והריכוז ADHD או ATTENTION DEFICIT HYPERACTIVITY DISORDER היא הפרעה ניורו התפתחותית אשר מתאפיינת בקושי להתמקד ולהתרכז, תזזיתיות ותנועתיות יתר, פזרנות ואבדן חפצים, התנהגות אימפולסיבית והתפרצויות רגשיות, בטחון עצמי והערכה עצמית נמוכה ועוד. כל ילד הוא עולם ומלואו ולכן לעיתים יתלוו אל הפרעת הקשב והריכוז תופעות נוספות כגון קשיים חברתיים או מרדנות וסרבנות.

 

כיצד מטפלים בהפרעת קשב וריכוז?

במרפאת באלאנס בגני תקווה מאמינים בגישת הטיפול ההוליסטי הרואה את הילד כמכלול. החוויות, הרגשות, העולם הפנימי והחיצוני, כולם לוקחים חלק בעיצוב האישיות והנוף הרגשי של הילד. גישה זו מציעה כלים מעשיים להתמודדות עם חיי היומיום של הילד, התפקוד בתוך המסגרות החינוכיות, בתוך המשפחה, עם חברים והיחסים עם ההורים.

המרפאה מציעה גם הדרכת הורים אשר יקבלו כלים טובים יותר להתמודדות עם הילד הסובל מהפרעת קשב וריכוז ויסייעו רבות להצלחתו.

 

לסיכום

הפרעת קשב וריכוז ADHD מופיעה אצל כ – 10% מן הילדים ומתבטאת בקושי לשבת לאורך זמן במקום אחד, להתמקד במשימות, פזרנות ושכחנות. לעיתים ההפרעה מביאה גם לקשיים חברתיים, למרדנות ולסרבנות. במרפאת באלאנס בגני תקווה תוכלו להעניק לילד כלים להצלחה המבוססים על הבנה של עולמו הרגשי, החוזקות והיכולות שלו. הדרכת הורים תעניק להורים כלים להתמודד עם הילד הסובל מהפרעת קשב וריכוז לחיי משפחה שלווים.

מוֹקֵד

תוכן עניינים