נוזלים באוזניים –  המדריך המלא

נוזלים באוזניים עלולים להסב כאבים עצומים כמו גם לגרום לירידה ברמת השמיעה. כיצד מטפלים ונמנעים מניתוח? כל הפרטים – במאמר הבא.

נוזליים באוזניים – בעיה רפואית שכיחה

הצטברות של נוזלים באוזניים מהווה בעיה רפואית שכיחה מאוד אשר עלולה להתרחש בכל גיל, אולם היא נפוצה יותר אצל ילדים.למעשה, מדובר בבעיה רפואית אשר עשויה לגרום לכאבים עזים מאוד בעבור ילדים כמו גם מבוגרים, והיא מהווה את הסיבה השכיחה ביותר לירידה ברמת השמיעה. חשוב לזכור כי הצטברות נוזלים באוזן עלולה להיות זמנית או קבוע, ולכן ישנה חשיבות לפנייה מיידית לרופא מומחה אשר יבחן המשך טיפול, בכדי למנוע החרפה במצב השמיעה וכן הפחתה בכאבים.

טיפות

כיצד מטפלים בהצטברות נוזליים באוזניים?

חשוב לציין כי הצטברות של נוזלים באוזניים עלולה להחריף, ולכן חשוב מאוד לטפל בבעיה בהקדם. ללא טיפול מתאים, עלול להתרחש מצב של ירידה משמעותית ברמת השמיעה, עד לכדי ביצוע הליך ניתוחי של ניתוח כפתורים הנעשה תחת הרדמה מלאה. לכן, עד עתה הפרוצדורה אשר הייתה נהוגה עד עתה היא פנייה לרופא מומחה לאף אוזן גרון אשר ישתמש במכשיר אוטוסקופ הנועד לבחון את התעלות הפנימיות של האוזן. במידה ואכן נמצאו נוזלים, תתבצע הפנייה למכון שמיעה בכדי לבחון עד כמה אחוז השמיעה ירד, ולאחר מכן בנייה של תוכנית טיפול תרופתית או ניתוחית. יחד עם זאת, כיום ישנו פתרון אלטרנטיבי אשר מאפשר להימנע מניתוח ולשפר את איכות השמיעה והוא – מכשיר האיירפופר, מכשיר ראשון מסוגו אשר עשוי להוות תחליף לניתוח כפתורים פולשני לצורך טיפול בהצטברות והעלאת רמת ואיכות השמיעה.

איירפופר – טיפול בהצטברות נוזלים באוזניים

איירופר הוא מכשיר אמריקאי המאושר ע"י רשות הבריאות, והוא מהווה כיום את פסגת החדשנות הטכנולוגית והרפואית. מדובר במכשיר אשר נועד לפתור בעיות שמיעה ובפרט הצטברות של נוזליים באוזניים ע"י הזרמה של לחץ אוויר אל תעלות האוזן,ובכך לגרום לייבוש של הנוזלים ופתיחה של התעלות, בשיעור הצלחה של 85%, החל מהטיפול הראשון. מדובר במכשיר לא פולשני אשר אין לו תופעות לוואי מלבד שיפור איכות השמיעה, ועל כן הוא נחשב כיום להליך רפואי אשר הוא מוצא אחרון טרם ביצוע ניתוח כפתורים. חשוב לציין בנקודה זו כי המכשיר איננו מהווה תחליף לטיפול תרופתי,אלא אביזר משלים אשר יש להשתמש בו למשך מספר מחזורים, עד לקבלת שיפור ברמת איכות השמיעה. כאמור, מדובר במכשיר אשר נבדק מחקרית והוכח כיעיל, ולכן אנו מזמינים אתכם במידה וילדכם או אתם סובלים מהצטברות נוזלים באוזניים לפנות לנציגי חברת איירפופר בכדי לקבל פרטים נוספים ופגישת ייעוץ, במהלכה תוכלו לקבל פרטים מלאים אודות ההליך הטיפולי וכן בדיקת זכאותכם לשימוש בו. על כן, היכנסו לאתר בכתובת https://www.earpopper.co.il, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

תוכן עניינים