תרגול יוגה טוב מתחיל במכנסי יוגה נוחים

אם אתן מתרגלות יוגה כבר זמן מה, או אפילו אם אתן רק מתחילות, אתן ודאי כבר יודעות שאחד הדברים החשובים ביותר לתרגול יוגה הוא ביגוד מתאים ונוח.

יוגה היא סוג של אימון המחבר בין הגוף לנפש, שכבר הפך לדרך חיים אצל ישראלים רבים. המשמעות היא המצאות בתנוחות שונות ומצבים שונים לאורך זמן, ומעבר ביניהם, כלומר – הרבה תנועת גוף. על מנת שהגוף יוכל לנוע בנוחות המירבית בלי להיות תקוע, בייחוד באימון העובד על גמישות הגוף, ועל מנת שלא תזיעו על יתר מידה חשוב למצוא את מכנסי היוגה הנכונים שיתאימו לכם בשביל שתוכלו להתרכז באימון היוגה ולא בלסדר כל הזמן את המכנסיים.

 

איך בוחרים מכנסי יוגה?

ישנם סוגים רבים של מכנסי יוגה – החל משרוואלים גדולים ורחבים, שורטס אלסטי, מכנסי דייגים, מכנסי אלאדין וטייץ. ההמלצה היא ללכת על מכנסי טייץ מכיוון שהם ארוכים וכך תוכלו להתאמן איתם בכל עונות השנה, אפילו בחודשים החמים של הקיץ כיוון שהם עשויים מבד נושם. יתרון נוסף במכנסיים ארוכים הוא שלא תצטרכו לדאוג אם הם מתקפלים יותר מדי ודברים שאתן לא רוצות שיראו פתאום מבצבצים החוצה. מכנסי היוגה צמודים לגוף כך שתוכלו לעבור ממנח למנח בקלות ולראות אם גופכם אכן מונח בצורה הנכונה, מה שגם יקל על המורה שלכן לראות שגופכן אכן נמצא במנח בצורה הנכונה ביותר והברכיים שלכם אינן מתוחות או רפויות מדי.

מכנסי היוגה מגיעים בגזרה גבוהה אשר עוטפת את הבטן ואוחזת את הגוף מה שתורם גם לאימון, ובעיקר להרגשה שלנו שגופנו עדיין נראה טוב אפילו במנחים בהם הבטן נוטה להתרפס לכל עבר.
בד המכנסיים עשוי מ-86% פוליאסטר ו-14% ספנדקס מה שנותן להם את היכולת האלסטית המאוד חשובה בזמן אימון היוגה. התפרים החזקים במכנסיים שומרים על כך שלא יקרעו בקלות גם לאחר מתיחות רבות של הגוף במכנס, וגם לאחר כביסות מרובות.

 

מכנסי יוגה – גם להיראות טוב

מה שנחמד במכנסי היוגה מלבד הנוחות וההתאמה שלהן זה הנראות. טייץ יושב יפה על הגוף ומחבק אותו בצורה הנכונה והמחמיאה ביותר, גם במהלך אימון היוגה, וגם לאחר האימון, אין צורך להחליף אותם – תוכלי להמשיך בשגרת יומך עם המכנסיים שגם הפכו לאופנתיים מאוד וגם מתאימים עם כל חולצה סטנדרטית.

ישנם צבעים רבים למכנסיים, כך שתוכלי לבחור את הצבעים המועדפים עלייך, או הדפסים שונים, ובכל מכנס ישנו גם כיס צדדי המתאים בדיוק לגודל של פלאפון.

מכנסי היוגה הם פריט חובה בארון, בין אם את מתאמנת ובין אם רק חושבת על זה וצריכה את הדבר שיניע אותך, כמו למשל מכנס מחבק גוף שיגרום לך לרצות ללבוש אותו בכל עת. כי אם אפשר להתאמן וגם להראות טוב תוך כדי, אז למה לא בעצם?

 

מתיחות

תוכן עניינים