מטעמים ירוקים – איך מכינים חמאת קנאביס?

תכנית בישול שמככבת בערוץ מוכר בטלוויזיה גרמה לרבים להכיר מקרוב את חמאת הקנאביס ולתהות לגביה. עובדה זו גרמה לנו להבין שיש פה עניין שמצריך מדריך מקיף. כזה שיאפשר לכל דורש לדעת איך מכינים את חמאת הקנאביס המדוברת. אם אתם רוצים לדעת איך עושים זאת מ – א' ועד ת', כדאי שתקראו את השורות הבאות ותכינו את המצרכים, כי אנחנו נציג בפניכם את ההליך שלב אחר שלב.

מאיפה הבאתם את המתכון הזה?

רצינו לספר לכם שהמתכון הזה הגיע מסבתא רבה שלנו, אבל האמת היא שזה לא נכון. זה נחמד לשמוע סיפורים על מתכונים עתיקים, אבל אי אפשר לכתוב מידע שגוי, במיוחד לא במדריך שכזה. אז נציין בפניכם כי הרקע של המתכון הזה הוא לא כזה עתיק. הכנו אותו לפני כמה שנים, כשטיילנו בדראמסלה שבהודו.

הייתה בידנו כמות גדולה של קנאביס ולא ידענו מה לעשות איתה, עד שאחד המקומיים פתח את המטבח שלו בפנינו ואמר שילמד אותנו איך להכין חמאת קנאביס. אם קראתם עד כאן, אתם וודאי מבינים שלא סירבנו להצעה. בשורות הבאות נציג בפניכם את המתכון המקורי (שהיה סודי עד לא מזמן) של אג'ו מדרמקוט.

מטעמים ירוקים - איך מכינים חמאת קנאביס?

מה הרכיבים?

כדי שתוכלו להכין חמאת קנאביס ממש כמו של אג'ו אתם צריכים שיהיו לכם את המצרכים הבאים:

  • 10 גרם פרחי קנאביס טחונים
  • 200 גרם חמאה (שימו לב שמדובר בחמאה ללא מלח)
  • כוס מים 1
  • חיתול בד (ואם אין לכם, אז בד גזה לבישול יכול גם להתאים)

 

מה עושים עכשיו?

עכשיו אתם צריכים לחמם את החמאה והמים על להבה קטנה מאוד. המתינו עד שהחמאה תימס לחלוטין. אל תדאגו, המים ימנעו ממנה להישרף. החמאה נמסה? מצוין, זה הזמן להוסיף בכל פעם קצת מפרחי הקנאביס ולערבב. לאחר מכן, אתם צריכים לכסות את הסיר ולבשל תוך בחישה. החמאה צריכה להיות על האש למשך כ – 6 שעות ואתם צריכים כל חצי שעה לקפוץ לבקר אותר ולערבב בעדינות.

 

עברו 6 שעות של בישול – החמאה מוכנה כבר?

אם חיכיתם בסבלנות, כדאי שתדעו שאתם צריכים לרפד עכשיו מסננת ולהניח אותה מעל לקערת זכוכית. צקו את התערובת אל תוך הקערה. עכשיו, נותר לכם רק לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לכסות היטב את הקערה עם התערובת
  2. להכניס אותה למקרר
  3. לחכות שעה (או יותר, עד שהיא תתקשה)

 

לסיום – זה הכול

עד כאן המדריך המהיר שאפשר לכם לדעת איך מכינים מטעמים ירוקים. עכשיו, כשיש לכם את המתכון הסודי של אג'ו, אתם יכולים ללכת למטבח ולהכין את כל המצרכים והכלים, כדי שגם לכם תהיה חמאת קנאביס שתגרום לכם להרגיש כמו בהודו. נאחל לכם הכנה נכונה וכמובן, שיהיה לכם בתיאבון!

מטעמים ירוקים מכינים חמאת קנאביס

תוכן עניינים