מחלת עצבים CRPS בצבא

מחלת עצבים CRPS יכולה להתפתח כתוצאה מחבלה ומפציעות, מזיהומים מסוימים ומתאונות, נפילות ועוד.

בין אם המחלה התפתחה אצל האדם כתוצאה מסיבה זו או אחרת, הוא יהיה מוכרח לקבל טיפול רפואי.

במקביל, תמיד יהיה חשוב כיצד לקדם תביעה משפטית נגד משרד הביטחון.

בין אם זה קרה תוך כדי שירות בכוחות הביטחון, או שמא כתוצאה מנפילה או חבלה, מחלת עצבים CRPS עשויה להתפתח ויחד איתה גם מגיעים הקשיים. ואין ספק שחשוב לציין, גם קשיים רגשיים וחרדות, דכאון, חרדות חברתיות ועוד. בכל מקרה שבו אדם נפצע כתוצאה מהשירות שלו או שלה בצבא ובכוחות הביטחון, עורך דין משרד הביטחון יהיה התשובה. כמובן, לאחר ובמקביל לקבלת טיפולים רפואיים. בואו נבין קצת יותר לעומק את הנושא של תביעה משפטית נגד משרד הביטחון, מה חשוב לדעת? הנה כל המידע, מעודכן ל2020:

 

עורך דין משרד הביטחון, מחלת CRPS ומה שבין לבין

רגע לפני ששוכרים את השירות של עו"ד משרד הביטחון ומגישים תביעה, האם ביררתם כל מה שיש לדעת על מחלת CRPS? האם אתם מקבלים את הטיפול הרפואי המתאים? אין ספק, מחלת העצבים הנ"ל יכולה לגרום לקשיים ממש לא מבוטלים אצל האדם הלוקה בה.

הקשיים הם קשיים פיזיים ברובם, אבל ברור כי לכך גם מתלווים קשיים נפשיים ורגשיים. אנשים אשר לוקים במחלות העצבים מהסוג של CRPS, למעשה חווים כאבים אזוריים, וככה גם מוגדרת המחלה – מחלת כאב אזורי.

 

מה מרגישים אנשים אשר לוקים במחלת CRPS?

בצמוד לכאבים שלפעמים הם אפילו עזים מאוד, מתלוות גם נפיחויות ואפילו שינוי של צבע העור. במקרים מסוימים צבע העור ישתנה אצל האדם בחלקי הגוף הכאובים, אבל במקרים אחרים צבע העור עשוי להשתנות באופן כללי ובאופן נרחב יותר.

המחלה הזאת לא פשוטה להתמודדות, ואם חלילה לקיתם בה אזי שאף אחד לא צריך לספר לכם עד כמה חייכם הם מורכבים. אנשים אשר לוקחים במחלת CRPS , בדרך כלל יהיו עסוקים בקבלת טיפול רפואי שבשגרה, מאחר שלמחלה זו לא קיים כיום עדיין טיפול אשר מרפא אותה לחלוטין.

 

ישנן דרכים להקל על כאבי מחלת CRPS?

יחד עם זאת שהמרפא למחלה הזו הוא עדיין לא לגמרי מוחלט, אין ספק שישנן דרכים להקל על הכאבים. זה נכון שחשוב להגיש תביעה משפטית עם עו"ד משרד הביטחון, אבל יחד עם זאת אסור יהיה לוותר על טיפולים רפואיים.

וזכרו, כלל אצבע לגבי המדע והרפואה הוא שמדובר בניסוי וטעיה. לא פעם, צריך לנסות מספר טיפולים על פציינטים בכדי להגיע למזור הרפואי המתאים. אם חלילה לקיתם במחלת CRPS, אל תתייאשו מטיפול כזה או אחר שאינו מהווה השפעה חיובית עליכם. נסו את ההמלצה הבאה של הרופא ואת הטיפול הבא, שנסו מותניים והמשיכו הלאה. בהצלחה!

 

מאזניים

תוכן עניינים