מוצרי ספיגה למבוגרים – איך לבחור מוצר איכותי?

האוכלוסייה המבוגרת סביבנו בזכות טכנולוגיה מתקדמת והבנה עמוקה של חשיבות אורח חיים בריא, חיה במשך שנים רבות לאחר גיל 65.

טווח גילאים אלו מאופיין בעליית בעיות רפואיות שאחת מהשכיחות הן התרופפות רצפת האגן ובעקבות כך חוסר יכולת איפוק ושליטה על הסוגרים.

זהו שלב וסיטואציה לא פשוטים הן עבור הסביבה והן עבור המבוגר עצמו, ולשם כך קיימים בשוק כמה מוצרי ספיגה שונים המשמשים פתרון לבעיה זו, אך יש לבחור את האיכותיים.

 

המבחר הרחב

בשוק מוצעים מוצרי ספיגה למבוגרים רבים הנותנים מענה מידי עבור בעיית חוסר השליטה בקרבם. כחלק מהמוצרים ניתן למצוא תחתונים סופגים, פדים בגדלים שונים, חיתולים בעובי וגודל שונה, שקיות לאחסון, סדינים סופגים המיועדים לכך ועוד. כיוון שהמרחב כה רחב נוצרת בעיה חדשה והיא עשרות מוצרים בשוק אשר מתבססים על איכויות אחרות וחומרים שונים ובכך נוצר קושי להבין מהי החברה שבה המוצרים האיכותיים ביותר.

 

אל תתפשרו על האיכות

כיוון שהמוצרים שאנו מדברים עליהם הם מוצרים השומרים ונמצאים בסביבתם האזורים האינטימיים והרגישים ביותר שלנו כבני האדם, נסו לבחור את האיכותיים ביותר. קיימים בשוק מגוון רחב של מוצרים וחברות שונות אשר חלקם איכותיים, חזקים וסופגים יותר וחלקם פחות. אומנם המחיר של האיכותיים עשוי להיות מעט יקר יותר, אך יעיל ובריא יותר למבוגר המסתובב איתם לאורך היממה.

 

טיפ ראשון – אם לא מנסים לא יודעים

קשה לדעת רק מהתווית או השקית בה המוצרים נמצאים בחנות האם הם טובים, איכותיים וסופגים. ולכן, אין ברירה לבדוק את האיכות על ידי בדיקה מעשית ובקרה יומיומית. כחלק ממדדי האיכות יהיו כמות הספיגה של המוצר, הנוחות שהמוצר מאפשר לאורך היום, האם השתן בורח מעבר למוצר הספיגה, האם העור מסביב נהיה אדמומי ומגורה, ועוד.

את החסרונות של המוצרים יהיה קל לזהות בסך הכול כיוון שמוצר פחות איכותי לא יעשה את העבודה שלשמה הוא נועד, ויגרום לחוסר נוחות בקרב המבוגר. אך בכדי להבחין בחסרונות אלו יש לבצע מעקב ובקרה, ולנסות כל פעם מוצר אחר כדי למצוא את האיכותי ביותר.

 

טיפ שני – בררו מהם החומרים שמהם המוצרים עשויים

אומנם בטיפ הראשון ציינו את הקושי לזהות את האיכות דרך שקית העטיפה והתווית, אך יש דבר אחד שכן ניתן לעשות רגע לפני ההגעה עם המוצר לקופה והוא לבדוק את החומרים מהם הוא עשוי. ישנם חומרים שונים שמהם מייצרים חיתולים למבוגרים, יש לוודא כי מדובר בחומרים איכותיים למשל סיבים הידרופיליים שאינם מזיקים לעור הגוף. ישנם חומרים שיכולים לגרום לזיהום או גרד לא נעים בקרב המבוגרים ולכן יש לשים לב לכך.

 

לסיכום

מוצרי ספיגה למבוגרים הם חלק מהשגרה של אנשים רבים מהאוכלוסייה הנעזרים בהם בצורה יומיומית כמו גם מיטות סיעודיות. בעקבות כך, יש לדאוג כקרובי משפחה וכמבוגרים עצמם שבחורים את המוצר האיכותי ביותר בכדי להימנע מתופעות לוואי וחסרונות של מוצר לא איכותי. לשם כך יש לקרוא היטב את הרכב החומרים ולנסות שוב ושוב, עד שמוציאים את האחד הנכון לך.

חיתולים למבוגרים

תוכן עניינים