מוצרים טבעיים לתינוקות

הבייבי שלכן הגיע לעולם וכל מה שאתן רוצות עכשיו זה לעטוף אותו בחום ואהבה. אולם בין חום לבין אהבה תצטרכו גם לעטוף אותו בכל מיני חומרים כמו קרמים או סבונים. העור של התינוק הוא כל כך עדין, רך ונקי עד שחומרים מסויימים עלולים ממש להזיק לו ולגרום לו לנזק. בדיוק מהסיבה הזו הורים רבים מעדיפים לעשות שימוש במוצרים טבעיים. במאמר הבא נראה כמה סוגים של מוצרים טבעיים לתינוקות ונבין למה כל כך אפשר לסמוך עליהם.

 

מוצרים טבעיים לתינוקות – לא רק מוצרים שבאים במגע ישיר עם הגוף

אז נכון ששמפו, סבון גוף או קרם גוף לתינוק יכולים לבוא בתור מוצרים טבעיים, אבל אם כבר הולכים על הקו של המוצרים הטבעיים – חשוב שתדעו שלא רק מוצרים אלו יכולים לבוא בתור מוצרים טבעיים. גם מוצרים שלא באים במגע ישיר עם הגוף של התינוק שלכם יכולים להיות מוצרים טבעיים, והם טובים לא פחות.

כך למשל המותג מאמי קר מציע סבון טבעי לניקוי בקבוקים, מוצצים, משאבות חלב וכלי אוכל של התינוק שלכם, ובתוכו שמנים טבעיים כמו ציפורן, אניס, תפוס ועוד שהם בעלי יכולות חיטוי גבוהות. המוצר אינו משאיר טעם לוואי.

 

דוגמאות של מוצרים טבעיים לתינוקות

אז כדי להתחיל להבין אילו מוצרים טבעיים לתינוקות קיימים, היינו ממליצים לכם לעשות "סיבוב" קטן ברשתות פארם אונליין. כן כן, אין שום צורך שתצאו מהבית כדי לעשות את זה – היום כל המידע נמצא באינטרנט ואפשר בקלות למצוא מוצרים, מחירים ורכיבים של כל דבר בצורה מקוונת.

אז כחלק מהסיבוב שלכם תוכלו למצוא מוצר בשם Welede – קרם החתלה קלנדולה. המוצר הוא טבעי לחלוטין והוא חובה בכל בית, היות והוא שומר על איזור החיתול (ישבן, מותניים, איבר המין ומפשעות) מוגן מפני אדמומיות ותפרחת חיתולים.

 

Mommy care

המותג הנהדר אותו הזכרנו קודם לכן בקצרה, מציע מוצרים נוספים מלבד סבון טבעי לניקוי בקבוקים. בין המוצרים הטבעיים של מותג מאמי קר תוכלו למצוא שמפו קלנדולה לתינוק, סבון לתינוק, קרם החתלה, שמן אמבט לתינוק, קרם פנים אורגני לתינוק, מגבונים לחים אקולוגיים ללא אלכוהול ורכים במיוחד ועוד.

 

מה המחירים של מוצרים טבעיים?

אז כשמדברים על מחירים של מוצרים טבעיים לתינוקות מדברים על טווח יחסית רחב של מחירים שמשתנה כמובן בהתאם לסוג המוצר שבו אתם מתעניינים. כך למשל מגבונים לחים אקולוגיים מבית מאמי קר יעלו מחיר של 10.90 ש"ח לחבילה של 72 מגבונים, סבון טבעי לניקוי בקבוקים בנפח של 230 מ"ל יעלה מחיר של 19.90 ש"ח ליחידה, שמפו לתינוק בנפח של 400 מ"ל יעלה 29.90 ש"ח ליחידה, וכך גם מחירו של הסבון, קרם החתלה קלנדולה יעלה 18.90 ש"ח לבקבוק של 120 מ"ל ועוד.

רוצים את ההכי טוב לתינוק שלכם? השתמשו במוצרים טבעיים לתינוקות ותוכלו להבטיח את הטוב של הבייבי שלכם!

תינוק

תוכן עניינים