מה צריך בשביל לקדם קוסמטיקאיות און ליין?

זה לא סוד שהיום כדי לקדם את העסק שלך, הפלטפורמות הכי טובות לפרסום ושיווק הן הרשתות החברתיות. בכל רשת חברתית נמצאים כל כך הרבה אנשים שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים שלך, החוכמה היא איך לגרום להם להיכנס לתוך דף העסקה והתרשם מכל החומרים שהעלאת עד עכשיו.

חשוב לציין נקודה חשובה מאוד – המטרה היא לא רק להביא את הלקוחות אלא היא איך לשמור עליהם בעזרת כל מיני מבצעים, יחס חם של פינוקים במעמד הטיפול והכרת הלקוחות מקרוב.

 

היום הכול צריך להיות לנגיש ולא פחות חשוב – מהיר

החלטת שאת רוצה להעלות חומרים לרשתות החברתיות לטובת העסק שלך, מושלם! את חייבת לעשות את מה שעושים כולם היום – מעלים "סטורי" של 15 שניות שבהן את מראה כיצד את מטפלת באחת או באחד המטופלים שלך, באיזה מצב הם הגיעו ואיך הם יצאו ממך דהיינו לפני ואחרי הטיפול שלך.

את הסטורי הזה את מעלה תוך כדי טיפול, כמובן ברשות הלקוחה או הלקוח שלך. סרטונים קצרים שמכילים את המידע שהלקוחות העתידיים שלך רוצים לקבל, הם הדבר הכי נכון היום שהכי משפיע. בנוסף תוכלי להיעזר באיש או אישה ידועים, שיש להם עוקבים רבים ברשתות החברתיות וכך תוכלי לקבל חשיפה אדירה.

קוסמטיקאים

מה עוד ניתן לעשות חוץ מקידום אונליין על ידי סרטונים קצרים?

תמונות ועוד תמונות ועוד תמונות, הרי שנאמר "תמונה אחת שווה אלף מילים" ככל שתעלי יותר מידע לדף העסק שלך, כך תגדילי את הסיכוי לחשיפה מרבית ולהגדלת לקוחות פוטנציאליים. נכון שלעיתים, לוקח זמן עד שדברים מתחילים להסתדר אבל ברגע שנשארים עקביים ולא נשברים, בסוף מצליחים.

קחי את עצמך כדוגמא הכי טובה ותנסי להיות אובייקטיבית – כשאת רוצה למצוא משהו ברשת, תעדיפי כמה שפחות לקרוא מילים שמתפרסות על גבי דפים ארוכים כי זה סתם מייגע ומתיש, ובאופן טבעי תעדיפי לראות סרטונים קצרים או תמונות וככל שהתמונות או הסרטונים יהיו מוצלחים, כך תרצי להמשיך ולדפדף לשאר התמונות שקיימות באותו אתר או באותו הדף. בנוסף תוכלי לשאוב רעיונות וטיפים מקצועיים באמצעות אתר הקומסטיקאיות החדש שמאגד את סודות השיווק הכי כמוסים בעולם הטיפוח.

 

לסיכום – תלמדי איך לעשות את הדברים הנכונים על ידי חקירה והבנה מעמיקה

פרסום מפה לאוזן זה הוא בהחלט הפרסום היעיל ביותר אבל כדי להגיע לידי פרסום מפי לקוחות מרוצים, עליך לצבור לקוחות מרוצים. כדי לצבור כמות של לקוחות ומטופלים עליך להביא אותם על ידי שיווק ופרסום ברשתות החברתיות.

בנוסף, חשוב שתדעי שאם אינך יודעת לעשות זאת, תוכלי להיעזר ביועץ חיצוני או אנשי מקצוע בתחום השיווק שיעזרו לך לפתוח דפי עסק ברשתות השונות, כיצד להסריט סרטונים קצרים וארוכים, כיצד לפתוח קבוצות לקהל הלקוחות ועוד.

קוסמטיקאים

תוכן עניינים