מה זה הסתיידות בכתף ואיך מטפלים בה

רבים מאתנו סובלים לאורך השנים מסוגים שונים של כאבים באזור הכתפיים, ואין ספק שאחת מהתלונות הכי נפוצות שיש היא על כאבים שבסופו של דבר מתגלים כהסתיידות בכתף. זה קרה גם לכם? קיבלתם את האבחנה הזאת אך אין לכם מושג במה דברים אמורים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

משקעי סידן שגורמים לכאבים

בבואנו להסביר מה זו הסתיידות בכתף אנחנו רואים שמדובר למעשה על משקעי סידן שמצברים בגידים. חשוב לדעת שמשקעי סידן יכולים להצטבר לא רק בגידים ולא רק בכתפיים, אלא בכל איבר בגוף, כמו לדוגמא: אבנים בכליות. אותם משקעי סידן, שבשפה רפואית נקראים הסתיידות רפואית, למעשה גומרים לגוף להרגיש את מצבורי הסידן הללו כדלקת. כתוצאה מכך הגוף מגיב בהתאם ומתחיל להילחם בדלקת שנוצרה, וזה למעשה מה שמוביל לכאבים ולהגבלות שונות בתנועה. מדובר על תופעה מאוד נפוצה שהולכת ומחמירה עם השנים, כי מדובר על מצבורים של סידן שרק הולכים וגדלים.

 

מה כדאי לעשות בנידון?

מעבר לכך שכדאי לאבחן את הדברים ולהבין האם גם במקרה שלכם מדובר על הסתיידות בכתף, כדאי גם לחשוב על הטיפול הטוב ביותר עבורכם. אתם יכולים להיות כמעט בטוחים שכל רופא מערבי שתפנו אליו יציע לכם כדורים מסוגים כאלה ואחרים, אך לא בטוח שזה יכול להיות הפתרון הכי טוב שקיים. העניין הוא שאותם כדורים בדרך כלל יעזרו לכם לחוש פחות את הכאב, אך הם לא באמת יובילו לפתרון הבעיה. לעומת זאת, טיפול טבעי בהסתיידות בכתף זו אופציה שיכולה להיות רצינית ומוצלחת יותר, שכן טיפולים כאלה מתמודדים עם שורש הבעיה ולא רק עם הסימפטום שלה. לכן אין סיבה לחשוב פעמיים וכדאי שתבחרו עוד היום את המטפל הטבעי שיוכל לעזור לכם. אם טיפול טבעי קיים ויכול להקל על הכאבים שלכם, למה שתדחו את הדברים עוד ועוד?

כתפיים

איך לבחור מקום מוצלח לטיפולים טבעיים?

זה לא משנה אם אתם מתמודדים היום עם הסתיידות בכתף או בכל איבר אחר בגוף, כי בכל מקרה אפשר להבין אתכם אם אתם מתלבטים לאיזה מטפל טבעי כדאי לפנות. יש לא מעט מומחים שמציעים היום טיפולים טבעיים שונים, אך לא בכל מקום תמצאו את השילוב שבין מקצועיות ובין אדיבות. יתרה מכך, יש גם מטפלים טבעיים שאינם מספיק פנויים ותוכלו למצוא אצלם תור רק בעוד חודשים רבים. לכן רצוי לברר מראש כל מה שאתם יכולים אודות המטפל ואודות שיטת הטיפול שהוא מציע לכם. האם אתם מעדיפים טיפול שנעשה בעזרת גלי הלם? או שאולי תרצו לפנות אל מעסה מקצועי שיוכל לעשות לכם עיסויים שונים במטרה להעלים את ההסתיידות. כדאי לקרוא כל חוות דעת אפשרית אודות הטיפול הטבעי שבו אתם בוחרים כי זה יגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים ולהעלים את הכאב ואת הבעיה.

תוכן עניינים