מה ההבדל בין עיסוי רגיל לעיסוי רפואי?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שבאות לידי ביטוי מצד מי שתרים אחר עיסויים מסוגים שונים, נוגעת לסוג הטיפול. שכן, יש מגוון עצום של עיסויים ואנשים לא תמיד יודעים מה ההבדל בין עיסוי אחד לאחר. כדי לעשות סדר בנושא, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק.

כך שאם אתם רוצים לקבל תשובה בעניין, דעו כי עליכם רק לקרוא את המדריך הנוכחי. הפעם נבדוק מה ההבדל בין עיסוי רגיל לבין עיסוי רפואי.

 

מה זה עיסוי רגיל?

חשוב לציין כי יש כל מיני סוגים של עיסויים רגילים. כך שצריך קודם להתמקד בהסבר כללי אודותיהם. עיסויים רגילים הם כאלו שמאפשרים ליהנות מכמה רגעים של מגע נעים על העור. העיסויים נעשים במרבית המקרים תוך שימוש בשמן כלשהו, כאשר השמנים המקובלים ביותר הם שמן שקדים או שמן קוקוס.

עיסוי רגיל

מה זה עיסוי רפואי?

גם בתוך העיסוי הרפואי יש תתי קטגוריות. ניתן לומר בקצרה כי עיסוי רפואי הוא כזה שנעשה במטרה לרפא אזורים שונים בגוף. מדובר בעיסוי שבתחילתו המטפל שואל את המטופל ממה הוא סובל. כך שאם אתם סובלים מכאב מסוים בגוף, זה הזמן שבו עליכם להסביר את התחושות שלכם. הנה כמה תלונות נפוצות שבעקבותיהן אנשים מגיעים לקבלת עיסוי רפואי:

  • כאב גב
  • כאב בשכמות
  • כאב ברגליים וכו'

העיסוי הרפואי מאפשר להביא להקלה משמעותית בכאבים.

 

אז מה ההבדל בעצם בין השניים?

כעת, אתם יודעים מה ההגדרה של עיסוי רגיל ושל עיסוי רפואי. כך שבשלב זה, נותר לכם רק להבין את ההבדל בין השניים. ניתן לראות כי עיסוי רפואי מאפשר להביא להקלה בכאבים מסוימים בגוף, בעוד עיסוי רפואי מאפשר ליהנות ממגע נעים על פני הגוף, ללא התמקדות באזור כואב. הבדל נוסף שראוי לציין בעניין זה נוגע לעזרים שמשתמשים בהם בעיסויים רפואיים. יש מטפלים שמשתמשים לעיתים בעזרים הבאים:

  • אבנים חמות
  • מחטי דיקור
  • שמנים ארומטיים

עיסוי רגיל

איך בוחרים את העיסוי המתאים ביותר?

אם אתם מרגישים שהגוף שלכם צריך ריענון, עליכם לשאול את עצמכם מה הסיבה לכך? האם אתם זקוקים לעיסוי למטרה כללית? כזו שתאפשר לכם לנוח למשך שעה – שעה וחצי? או שמא אתם זקוקים לעיסוי בגלל שיש לכם צורך בהקלה על תסמינים שונים? לאחר שתשאלו את השאלות הללו, אתם תוכלו לדעת מהו העיסוי המתאים ביותר למצבכם הנוכחי.

אנחנו רק רוצים להמליץ לכם לערוך בירור מעמיק לפני שתגיעו אל הטיפול. שכן, עליכם להיות בטוחים שמדובר בעיסוי שמתבצע על ידי מעסה מוסמך בתחום הנבחר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את העיסוי הרגיל ואת העיסוי הרפואי. בשלב זה, אתם יודעים גם מה ההבדל בין השניים, כך שנותר לכם רק לבחור בעיסוי המתאים לכם נכון לעכשיו. נאחל לכם שתיהנו מכל רגע!

עיסוי רגיל

תוכן עניינים