מבזבזות אלפי שקלים בשנה על לק ג'ל? אפשר גם אחרת

מאז שנכנס לק הג'ל לאופנה, הוא ריסק כמעט את כל מה שידענו לפניו על טיפוח ציפורניים. לק ג'ל מעניק ציפורניים מטופחות ויפות, ללא צורך בהמתנה מייגעת לייבוש החומר. יתרון בולט נוסף הוא כמובן השבועות הארוכים שיחלפו עד שנצטרך להחליפו. למרות הכל, יש ללק ג'ל גם חסרונות, והבולט מבניהם הוא המחיר.

 

עלות גבוהה

לק ג'ל בדרך כלל נעשה בידי מניקוריסטית מקצועית בעלת תעודה או ניסיון רב. לכן, ולמרות שצריך לחדש את הלק רק פעם בשלושה שבועות עד חודש, המחירים לטיפול מניקור לק ג'ל הם הוצאה כלכלית לא מבוטלת. כיום, ועם התפתחות התחום בקצב מסחרר, עולה הדרישה לרמה גבוהה של עבודה, שיטות מתקדמות וכן לחומרים איכותיים, ולכן המחירים עלו גם הם ונעים בין 80 ₪ ל-200 ₪ לטיפול מניקור עם מריחת לק ג'ל. אז אם חשקה נפשך בחיסכון ועל הדרך גם בשעת יצירה ופינוק עצמי, למה שלא תעשי לעצמך לק ג'ל בבית?

 

מה נצטרך?

ידע

כמובן שהאופציה הטובה ביותר היא לעבור קורס ציפורניים, אך אנחנו כאן כדי לחסוך, ולכן נבחר באופציה פשוטה יותר אך לא פחות טובה – לימוד עצמי. ניתן כיום למצוא אין ספור סרטונים, מדריכים, קבוצות בפייסבוק ועמודי אינסטגרם שיספקו לך את מכלול הידע שאת צריכה לרכוש כדי למרוח לעצמך לק ג'ל בצורה מושלמת, בבית.

 

ציוד למניקור

כדי שהלק לא יתרומם מהציפורן וישמר בצורה טובה לאורך זמן, תצטרכי לבצע מניקור ולנקות את העור שסביב הציפורן. לצורך הכנת הציפורן והעור סביבה למריחה תצטרכי: פצירה, באפר (פצירה עדינה ללוחית הציפורן), אלכוהול 70%, צבתית ודוחף עור או מקלוני עץ. השלבים הבסיסיים הם דחיפת העור, גזירה עדינה עם צבתית, חספוס הציפורן בעזרת באפר ונטרול השומניות בציפורן עם אלכוהול 70%.

 

ציוד ללק ג'ל

מעבר לכלי המניקור, תדרשי לקנות לקים, תתחילי מצבע אחד או שניים שאת אוהבת, וכן בסיס ללק ג'ל וטופ. דבר נוסף שתדרשי לרכוש הוא מכונת לק ג'ל, שתייבש את הלק בכל שלב במריחה; בלעדיה, הלק לא יתייבש ויתייצב. ניתן לרכוש כלים, לקים ומכונת ייבוש אפילו מבלי לצאת מפתח הבית, באתרים באינטרנט דוגמת גו גוד ואחרים. כמו כן, אפשר לרכוש את הציוד גם בחנויות פיזיות.

 

עלויות

החיסכון הוא גדול, שכן מכלול הציוד שתדרשי לקנות לא יעלה על כמה מאות שקלים בודדים, וזוהי השקעה כמעט חד פעמית שתחסוך לך אלפי שקלים בשנה. עם הזמן, תוכלי לרכוש צבעים נוספים, ואפילו מכחול לציור פרנצ' או מדבקות לציפורניים.

 

סיכום

כעת את יודעת איך תוכלי לחסוך אלפי שקלים ולהתפנק לבד מבלי לצאת מהבית, לקבוע תורים ולחפש חניה. תתאמני, תתמידי ולבסוף את תאהבי מאוד את התוצאה ואף תהני מהתהליך היצירתי שבאומנות הציפורניים!

אצבעות

 

תוכן עניינים