מה לעשות על מנת לקבל פיצויים מקסימליים לאחר פציעה קשה בתאונת דרכים

אנשים רבים שהיו מעורבים בתאונות דרכים, מוצאים את עצמם מגישים תביעה לפיצויים בעקבות הנזקים שנגרמו להם מהתאונה הקשה.
חשוב לדעת שלא תמיד הפיצויים מתקבלים ולפעמים כאשר הם כן מתקבלים, מגיש התביעה מקבל אותם באופן חלקי.
במידה והיית מעורב בתאונה קשה ואתה מעוניין לדעת כיצד תוכל לקבל את הפיצויים המקסימליים, כדאי שתקרא את השורות הבאות.

פנו למיון בהקדם

מדובר בעניין חשוב מאוד שלא כולם נחשפו אליו. לעיתים, לאחר תאונה, אנחנו חושבים שהכל בסדר, אולי רק כואב קצת הצוואר או הגב. נפגעים רבים חושבים שמדובר בכאב קל שיעבור, גם במצבים בהם היו מעורבים בתאונת דרכים קשה.
הסיבה לכך ברורה, רובנו מעדיפים להימנע מנסיעה למיון. הרי ידוע שקבלת הטיפול בחדר המיון יכולה לארוך מספר שעות ארוכות וגם כך הלוח זמנים השתבש, למה לשבש אותו עוד יותר?.
התשובה לכך היא שלעיתים אנחנו חושבים שנפגענו קל אך מדובר בפגיעה פנימית מורכבת שאינה נראית לעין ויש צורך לערוך בדיקות מקיפות על מנת לראות את הפגיעות הללו.
במידה ולא ניגשת למיון מיד לאחר המקרה, אתה עלול לאבד את האפשרות לפנות לעורך דין בשביל להגיש תביעות פיצויים לאחר תאונות דרכים.

 

תיעוד הפגיעה

כעת נסביר מדוע. נניח שהנחת לחשוב שמדובר בפגיעה קלה. המשכת לביתך לאחר התאונה מבלי להיבדק על ידי גורם מקצועי ולאחר כמה ימים הבחנת בשטפי דם גדולים והרגשת כאבים בעוצמות גבוהות. סביר להניח שבשלב זה תגיש למיון ואכן תקבל את הטיפול הרפואי ההולם.
אך אם תרצה להגיש בהמשך תביעה לפיצויים, לא תהיה לך דרך להוכיח כי הפגיעה הזו התרחשה בעת התאונה. לכן, חשוב מאוד להגיע למיון מיד לאחר התאונה ואפילו להתפנות באמצעות אמבולנס. העובדה כי הפרמדיקים אוספים אותך ישירות מזירת האירוע חשובה גם כן מכיוון שהם מתעדים זאת במסמכים הרפואיים ומאשרים כי הפציעה קשורה לתאונה בה השתתפת.

 

פנה לעורך דין

בין אם פנית למיון מיד לאחר התאונה ובין אם לאו, עלייך לפנות בהקדם לעורך דין שיבחן את האפשרות שלך לקבל פיצויים מקסימליים.
רבים טועים לחשוב כי עורך הדין מבקש תשלום שכר טרחה טרם תחילת הטיפול בתיק שלך. אך הדבר אינו נכון. במצב של תאונות דרכים, עורך הדין מקבל את שכרו לאחר שאתה מקבל את הפיצוי שלך. כלומר, שכר הטרחה של עורך הדין נלקח מתוך הפיצויים, כך שנחסך ממך להתארגן עם תשלום מראש.

כעת, כשידועים לך הפרטים החשובים שעלייך לעשות לאחר שנפגעת בתאונת דרכים, אנו ממליצים לך ליישם אותם אחד אחרי השני.
קודם זכור לגשת לטיפול רפואי באופן מידי כדי שפרטי האירוע ומצבך הרפואי יופיע ברשומות בית החולים ולאחר מכן, גש לעורך דין שמתמחה בתאונות דרכים.
בהצלחה!

תאונות דרכים

תוכן עניינים