3 יתרונות לגידול מכרסמים בגיל צעיר

ילדים צעירים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר יתרונות שבאים לידי ביטוי בגידול של בעלי חיים שונים. שכן, זה לא סוד, יש הורים שמעדיפים להימנע מגידול של חיות מחמד בבית.

אם אתם מכירים את הסיטואציה מקרוב והילדים שלכם רוצים לגדל מכרסמים, עליכם לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון ולגלות שיש בעניין זה יתרונות רבים. בחרנו להציג בפניכם את ה – 3 הבולטים ביותר שיגרמו לכם לענות בחיוב לילדים ולשמח אותם.

 

למה כדאי לגדל מכרסמים בגיל צעיר? יתרון מספר 1 – בגלל שהילדים לא יפחדו מהם בעתיד

אם אתם מתלבטים אם לגדל מכרסמים בבית בזמן שיש לכם ילדים צעירים, כדאי שתדעו שאין לכם על מה להתלבט בכלל. הורים רבים סבורים כי גידול מכרסמים עשוי להפחיד את הילדים הרכים. האמת היא, שמדובר בהפך הגמור.

שכן, ילדים שמכירים את המכרסמים מגיל צעיר צפויים להתקרב אליהם, לרצות בהם ולא לפחד מהם בעתיד. אם אתם רואים ילדים בגילאי 6 ומעלה שמפחדים מהחיות הבאות, כדאי שתדעו שהם לא גידלו אותן בבית:

  • עכברים
  • אוגרים
  • חולדות (מבויתות)

מכרסמים מגדלים

למה כדאי לגדל מכרסמים בגיל צעיר? יתרון מספר 2 – בגלל שגידול מכרסמים מביא ללמידה

יש חשיבות גבוהה בגידול מכרסמים בבית בגיל צעיר. אי אפשר להתעלם מן העובדה שגידול חיה זו מביא ללמידה מעניינת בתחומים שונים. הילדים לומדים למשל שהמכרסמים צריכים לאכול מספר מסוים של פעמים ביום. הם למדים גם שמכרסמים שותים מים, בדיוק כמונו, בני האדם.

רק שלהם יש כלי מיוחד שמאפשר להם לשתות את המים בכל רגע שבו הם נוגעים בו עם הלשון. אם אתם עדיין מתלבטים, כדאי שתלחצו על הקישור הבא ותגלו את היתרונות הנוספים שבאים לידי ביטוי בגידול של מכרסמים בגיל צעיר: http://hamster-time.co.il.

 

למה כדאי לגדל מכרסמים בגיל צעיר? יתרון מספר 3 – בגלל שגידול מכרסמים מביא לאחריות ועצמאות

היתרון השלישי נוגע לעצמאות ולאחריות. הילדים שלכם יצטרכו לדאוג למכרסמים בעצמם. אתם אולי צוחקים, אבל גם ילדים צעירים יכולים לקחת על עצמם אחריות שכזו. הם יכולים למשל לתת למכרסמים אוכל, לנקות את הכלוב וכו'. אתם רק צריכים לתת להם את הכלים וללמד אותם בתור התחלה.

מכרסמים מגדלים

טיפ חשוב בגידול מכרסמים

שימו לב – אם אתם בוחרים לגדל מכרסמים בבית עם ילדים צעירים, עליכם להכין את הילדים לקראת בואם של המכרסמים. חשוב מאוד לומר לילדים כי הם יצטרכו להיות פעילים ולקחת חלק בכל הנוגע להאכלת המכרסמים ולגידול שלהם. רק לאחר שהילדים יאמרו כי הם מעוניינים בכך, תוכלו להביא את המכרסמים הנבחרים לבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הם 3 היתרונות לגידול של מכרסמים בגיל צעיר. בשלב זה אתם יודעים מה הם היתרונות הללו, כך שנותר לכם פשוט להחליט אם אתם מעוניינים שהילדים שלכם ייהנו מהם כעת או בשלב מאוחר יותר.

מכרסמים מגדלים

תוכן עניינים