כמה קופות החולים מסייעות במציאת מטפל פסיכולוגי מקצועי?

לא מספיק שקיבלתם את ההחלטה ללכת לפסיכולוג שברוב המקרים מהווה להחלטה לא פשוטה רוויה במחשבות ונסיגות, עכשיו אתם צריכים למצוא את המטפל הפסיכולוגי שיתאים לצרכים האישיים שלכם, במקום קרוב אליכם במחיר הוגן.

במאמר הזה נדבר על הדרכים למצוא פסיכולוג, דרך קופות החולים או דרך השוק הפרטי. מה המחירים, מודע פסיכולוג דרך קופת החולים עשוי להיות בעייתי והיכן ניתן למצוא פסיכולוגים פרטיים?

 

פסיכולוג דרך קופת החולים

פסיכולוג דרך קופת החולים עשויה להיות מפתה מאוד מהסיבה הפשוטה כי היא אחת הדרכים היחידות למצוא פסיכולוג או מטפל מקצועי במחיר שהוא דרמטית יותר זול ממחיר השוק.

במחיר של 30-50 ₪ לרבעון (המחיר משתנה בין קופות החולים) או 150 ₪ לפגישה ניתן למצוא פסיכולוג שלא נופל תמיד מפסיכולוגים פרטיים.

יחד עם זאת הבעיה היא שבדרך כלל זמני ההמתנה ארוכים מאוד, לעיתים אפילו עד שנה, מה שהפוך את זה כמעט לבלתי אפשרי למצוא פסיכולוג דרך קופת חולים במידה ואתם זקוקים לטיפול באופן מידי.

 

פסיכולוג בשוק הפרטי

במידה ואין לכם אפשרות למצוא פסיכולוג דרך קופת החולים שלכם במחיר מסובסד, תוכלו לפנות לפתרון אחר והוא מציאת פסיכולוג פרטי.

בשוק הפרטי יש אינספור פסיכולוגים ברמות מקצועיות משתנות, ניסיון דינמי ותחומי מומחיות שונים.

בשוק הפרטי יותר קל למצוא פסיכולוג שלא יהיה רק מקצועי מאוד אלא גם במומחיות שמתאימה לצרכים האישיים שלכם. וכמובן הוא יהיה זמין לטפל בכם באופן מידי ולא תצטרכו להמתין זמן רב מדי.

החיסרון היחיד כמובן הוא העלויות הכרוכות בטיפול פסיכולוגי, מחירים שנעים בין 300 ₪ ל600 ₪. ככל שהמוניטין המקצועי של הפסיכולוג יהיה גבוה ביותר, כך בהתאם המחיר יהיה גבוה יותר  אז מה עושים?

 

איך מוצאים פסיכולוג לא דרך קופות החולים?

בשוק הפרטי כמו שאתם מבינים יותר פשוט למצוא פסיכולוג פרטי.

אז איך עושים את זה בפועל? תוכלו להתחיל באינטרנט באמצעות חיפוש אחר פסיכולוג באזור המגורים שלכם ולראות אם ישנם ביקורות חיוביות או המלצות על פסיכולוגים שנראים לכם ככאלו שמתאימים למה שאתם מחפשים. תוכלו לבקר באתר של על הספה בלינק הבא – https://www.alhasapa.co.il.

תוכלו למצוא שם מאגר מלא בפסיכולוגים במרחבים שונים בארץ, התמחויות שונות במחירים שונים עם ביקורות. אנחנו סבורים ששהייה סבירה באתר תוביל אתכם בסופו של דבר לפסיכולוג הנכון.

 

לסיכום

אנחנו ממליצים לכם כן קודם לפנות לאפיק של קופות החולים מכיוון שזה פשוט זול משמעותית ורמת הפסיכולוגים לא בהכרח נופלת.

יחד עם זאת במידה ותיווכחו בכך שלוקח המון זמן לפסיכולוגים להתפנות עקב הביקוש הרב, תבקרו במאגר הפסיכולוגים של על הספה.

אנחנו מבינים את חוסר הרצון להשקיע בתהליך אבל זה חשוב, גם עבור חיסכון בכספים וגם עבר הנפש שלכם. שיהיה לכם בהצלחה ומקווים שתסיימו את תהליך החיפוש במהרה!

 

טיפול פסיכולוגי פרטי - אילוסטרציה

תוכן עניינים