כמה זמן לאחר לידה אפשר לעשות הרמת חזה?

כאשר את יולדת, השדיים שלך מתרחבים ומשתנים באופן נורמלי וטבעי. גם העור החדש שנוצר לאחר הלידה – לאחר התרחבות השדיים – יתכווץ מעט במהלך השבועות הראשונים. ביצוע ניתוח הרמת חזה לאחר הלידה יכול לעזור לשחזר את המחשוף ולגרום לו להיראות צעיר יותר. המשיכי לקרוא למידע נוסף על מתי ניתן לבצע הרמת חזה לאחר הלידה, כמו גם הסיכונים הכרוכים בהליך זה.

 

מתי ניתן לבצע הרמת חזה לאחר לידה?

אם את מעוניינת בטיפול מסוג הרמת חזה לאחר לידה, את אמורה להיות מסוגלת לבצע את ההליך בבטחה ברגע שהתפרים שלך נגמרים. למרות זאת, ההמלצה היא לא לערוך ניתוח מסוג זה בזמן הנקה. במקרים של ויתור על הנקה או חוסר יכולת, יש גם אפשרות לבצע את ההליך שישה חודשים לאחר הלידה.

עם זאת, אם היו לך חזה גדול מאוד, עור רפוי מאוד או הרמת חזה עם צלקות גרועות, עדיף להמתין עוד קצת לפני הרמת חזה. הרופא שלך יוכל לומר לך מתי בדיוק עליך לבצע הרמת חזה לאחר הלידה בהתאם למצב הספציפי שלך. בנוסף, תמיד ניתן לבצע הגדלת חזה עדינה או משהו דומה לשיפור המצב האסתטי.

מתי ניתן לבצע הרמת חזה לאחר לידה

מתי אי אפשר לבצע הרמת חזה אחרי לידה?

כפי שצוין לעיל, ניתן לבצע הרמת חזה לאחר הלידה אם השדיים שלך במצב רפואי תקין. אם השדיים שלך נפגעו קשות מהריון או הנקה, או אם יש לך מצבים רפואיים אחרים, ייתכן שתרצי לדחות את הרמת החזה. עם זאת, ישנן סיבות נוספות מדוע אינך יכולה לבצע הרמת חזה לאחר הלידה.

אם עברת הקטנת חזה, פעמים רבות לא תוכלי לבצע הרמת חזה. את גם לא יכולה לעבור הרמת חזה אם עברת מספר ניתוחים בשדיים. אם אינך יכולה לבצע הרמת חזה בבטחה לאחר הלידה, תוכלי לנסות להמתין זמן רב יותר עד שהגוף שלך יחלים. תוכלי גם לשקול לבצע הגדלת חזה לאחר הלידה על מנת לשקם את המחשוף. 

מתי אי אפשר לבצע הרמת חזה אחרי לידה

האם לעשות הרמת חזה לאחר הריון?

אם את שוקלת לבצע הרמת חזה לאחר ההריון, כדאי שתחשוב אם את רוצה הרמת חזה בכלל. נשים רבות בוחרות לשקם את המחשוף ללא הרמה. זוהי אפשרות בסדר גמור ותעבוד עבור נשים רבות. ניתן לעשות זאת עם הגדלת חזה או הרמה קטנה. זה יכול לעשות הבדל גדול במראה השדיים שלך – גם דרך הליך הגדלה. 

 

מילים אחרונות

הרמת חזה היא דרך מצוינת לשחזר את הצורה הצעירה של השדיים שלך, לשפר את היציבה שלך ולגרום לך להרגיש שוב בטוחה בגוף שלך. הם יכולים כולים להיעשות הן בהגדלה והן ללא ניתוח. אם את מעוניינת לבצע הרמת חזה לאחר ההריון, כדאי שתדברי עם הרופא שלך לגבי ההליך שיתאים לך ביותר – ועל הזמן שיש להמתין אחרי הריון לפני ביצוע הרמת החזה, כך שזה לא יפגע בגוף.

כמה זמן לאחר לידה אפשר לעשות הרמת חזה?

תוכן עניינים