שופינג זה החיים – כל החנויות שאסור לכם לפספס בברלין

מתכננים חופשה בבירת גרמניה ובונים על מסע שופינג? אתם צפויים ליהנות ובגדול. ברלין נחשבת כיעד מומלץ במיוחד לחובבי לקניות, אבל לפני שאתם מגדילים את מסגרת האשראי – ריכזנו כמה טיפים שישדרגו את החוויה. גיהוץ נעים!

 

שופינג בברלין – למה לצפות?

סצנת השופינג בברלין מפתיעה לטובה עם שלל מקומות שישמחו לקבל מכם כסף ולתת בתמורה סחורה איכותית, במחיר משתלם. אז לא משנה אם אתם חובבי וינטג', שווקי פשפשים וחנויות יד שניה או דווקא מעדיפים להוציא את מיטב כספכם בחנויות של מותגי יוקרה ומעצבי על – לא תתאכזבו.

שופינג זה החיים

מה קונים בברלין?

כל יעד יש דברים שיותר כדאי לקנות בו לעומת מקומות אחרים ובבירת גרמניה מדובר באופנה (ביגוד, הנעלה, אקססוריז ותכשיטים) מוקפדת ועשויה היטב לצד חנויות בוטיק מיוחדות, וינטג' וסיילים היסטריים. בנוסף, זהו יעד טוב לקניית מוצרי מזון מיוחדים כמו נקניקים מושחתים.

 

אזורי קניות מומלצים וחנויות בברלין

  • רחוב קודאם: מותגי יוקרה וקז'ואל, קוסמטיקה, קינוחי בוטיק וסניף של פריימרק.
  • ווילמרסדורפר: בעיקר בתי כלבו ענקיים שיש בהם הכל מהכל.
  • פרידריך שטראסה: ידוע בזכות סניף ענק של גאלרי לאפייט ושלל מותגי יוקרה וקז'ואל. בסמוך לרחוב נמצא הכלבו ההיסטרי The Corner שבהחלט שווה לבקר בו.
  • שטיגליץ: חנויות בוטיק רבות ואזור קניות שלוס שטרסן בו קניונים, כלבו וסניף פריימרק.
  • אלכסנדרפלאץ: הכיכר המפורסמת בעיר בה עוד סניף פריימרק והמון מותגים בינלאומיים במחירים משתלמים.

מקומות נוספים הם קניון אלקסה הענק וקניון ארקדן, הכלבו הוותיק KaDeWe ומי שהפכה למקדש לחובבי וינטג' – רשת הכלבו Humana Vintage.

לפרטים נוספים על קניות ואטרקציות בברלין הקליקו https://myberlin.co.il ותיהנו.

שופינג זה החיים

שווקים בברלין

אף אחד לא אוהב פשפשים אבל לשווקי פשפשים קשה להתנגד:

  • Der Berliner Trödelmarkt: ותיק, יקר ומלא מבחר.
  • השוק של פארק מאואר: פתוח בימי ראשון, עם מאות דוכני מזון, ביגוד ומזכרות.
  • Antikmarkt am Ostbahnhof: בעיקר עתיקות ופרטי אספנות.

 

החזר מס על קניות בברלין, איך עושים את זה?

עבור רכישות מעל 25 יורו בקשו קבלה וטופס Global Blue Tax – אותם תציגו יחד עם הדרכון והקניות בדלפק המכס בשדה התעופה ולאחר שחותמים עליהם, גשו לדלפק Global Blue לקבל ההחזר. פספסתם? ניתן לעשות את ההליך דרך הדואר כשתחזרו לארץ.

 

סוף עונה בברלין

הסיילים הגדולים נערכים פעמיים בשנה – בחורף (27/12-2/1 (למעט ערב חג המולד והשנה החדשה) והקיץ (אמצע יולי עד אמצע אוגוסט). בשניהם מחירים מעולים, אבל אם אין לכם כוח לחכות יש לא מעט חנויות אאוטלט שמציעות הנחות לאורך השנה כולה, כמו Designer Outlet Berlin.

לסיכום, יש המכתירים את ברלין כבירת האופנה של גרמניה ואפשר להבין למה – יש בה שלל הזדמנויות לגהץ את האשראי ולא משנה מהי חוויית הקניות המושלמת מבחינתכם, היא בנמצא.

שופינג זה החיים

תוכן עניינים